اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان جدید نیکشهر تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر گفت: بیمارستان جدید این شهرستان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بیمارستان جدید نیکشهر تا پایان دولت دهم

عبدالرحمن بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: بیمارستان جدید این شهرستان که از طرح‌های مهر ماندگار سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، 80 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به استان بوده که اعتبار آن در سفر دوم رئیس جمهوری به استان تامین شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر بیان کرد: ساخت بیمارستان جدید نیکشهر از سال 88 در زمینی به مساحت هفت هکتار با زیربنای 7 هزار و 466 متر مربع و 80 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

بقایی ادامه داد: ساختمان بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر دارای سه طبقه است که بخش‌های جراحی، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اورژانس، رادیولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه، زنان، داخلی، اطفال و سوختگی را شامل می‌شود.

وی بیان داشت: تاکنون 65 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است که تا بهره‌برداری از این پروژه، مجموع اعتبار هزینه شده آن به 80 میلیارد ریال خواهد رسید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر گفت: بیمارستان جدید این شهرستان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد و پس از راه‌اندازی شمار تخت‌های آن از 64 به 128 تخت افزایش خواهد یافت.

بقایی تصریح کرد: با راه‌اندازی بیمارستان جدید نیکشهر امکان دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی ـ درمانی دولت فراهم می‌شود و دیگر مردم این شهرستان برای درمان بیماری‌های خود به سایر نقاط سیستان و بلوچستان سفر نمی‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول