اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنکابن:

کنارگذر نشتارود 70 درصد رشد فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنکابن اعلام کرد: کنارگذر نشتارود از رشد فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.

کنارگذر نشتارود 70 درصد رشد فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید ابراهیم هاشمی ظهر امروز در حاشیه  مراسم کلنگ‌زنی پل چهارم چشمه کیله و افتتاح پل واچک این شهرستان با اشاره به اینکه فرودگاه رامسر در حال توسعه و بین‌المللی شدن است و کنارگذر ساحلی این شهرستان نیز عملیات اجرایی‌اش آغاز شده و قطعه چهار آزادراه تهران شمال هم به‌زودی وارد فاز بهره‌برداری می‌رسد، گفت: غرب استان مازندران به زودی وارد تحولات چشمگیری خواهد شد.

وی افزود: در این راستا نیازمند ایجاد شرایط مطلوب تجربه کردن این تحولات هستیم و تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات موجود به ویژه گره‌های ترافیکی منطقه را با احداث برخی پروژه‌ها برطرف کنیم.

این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر کنارگذر شهر نشتارود با کمک مسئولان استانی، شهرستان و بخش نشتاء تا 70 درصد رشد فیزیکی در حال اجراست.

هاشمی ادامه داد: در راستای تداوم حل مشکلات ترافیکی شهرهای غرب استان بحث کمربندی شهرهای سلمانشهر و عباس‌آباد نیز به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شود که با احداث این کنارگذرها عمده مشکلات شهرهای منطقه در بحث ترافیک تا حدود زیادی مرتفع می‌شود.

وی تاکید کرد: پل چهارم چشمه کلیه نیز در راستای حل مشکل ترافیک شهری و روان‌سازی آن امکان بسیار فوق‌العاده‌ای است و اطمینان داریم با ساخت کنارگذرهای شهری در بحث ساماندهی گردشگران شاهد تحولات بسیار خوبی در این منطقه خواهیم بود.

انتهای‌پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول