اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

برپایی 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برپایی 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برپایی 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: توجه به معنویت و اخلاق اصیل اسلامی در سطح جامعه امری مهم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و در سال جاری شاهد بهبود کیفیت مراسمات مذهبی و دینی بوده‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برپایی 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اقدام به برگزاری 5 محفل انس با قرآن در ماه رمضان می‌کند.

نیک‌نژاد تصریح کرد: این مراسم‌ها با حضور قاریان برجسته استانی، شهرستانی و منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌های قرآنی در منطقه و تشویق قرآن‌آموزان جوان و نوجوان نسبت به عمل به مسائل قرآنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، این مراسم‌ها در مساجد شهرها و روستاهای شبانکاره با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره با تاکید بر لزوم تحقیق و پژوهش در علوم دینی و قرآنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جهاد همانند گذشته در صحنه تلاش در عرصه علم، دانش، فن‌آوری و رسیدن به تکنولوژی روز و علوم و فنون در جریان است و جوانان با عزمی راسخ به فرمایشات ولی امر مسلمین، کشور را به خودکفایی می‌رسانند.

نیک‌نژاد بیان کرد: گسترش علم و دانش در بین جوانان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر از تمام ظرفیت خود به نحو مطلوب بهره ببرند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول