اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

جشنواره قرآنی ماه رمضان در بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل گفت: برای نخستین بار جشنواره بزرگ قرآنی ماه مبارک رمضان در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی ماه رمضان در بابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، امیر اولیایی ظهر امروز در حاشیه نشست اجرایی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره بزرگ برای نخستین‌بار توسط  شهرداری و شورای شهر بابل به مدت هشت شب از هفتم تا سیزدهم ماه مبارک رمضان در پارک نوشیروانی  بابل برگزار و همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) پایان می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های این جشنواره بیان داشت: وجود ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه‌های قرآنی و تواشیح، مسابقات مختلف قرآنی در غرفه شادی‌های قرآنی، اجرای برنامه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه نقاشی‌های قرآنی و فروش محصولات قرآنی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

اولیایی تصریح کرد: غرفه مشاوره دینی قرآنی به خانواده‌ها، ارسال پیامک به سامانه جشنواره و انتخاب پیامک برتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره است که برای کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: نخستین جشنواره بزرگ قرآنی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با مسایل دینی و قرآنی و الگوپذیری جوانان از آیات و آموزه‌های دینی و قرآنی در زندگی روزمره با همکاری شهرداری و شورای شهر بابل، سازمان‌های وابسته و اتحادیه قرآنی شهرستان بابل بعد از افطار در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول