اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کوهبنان میراث فرهنگی خود را به کشور معرفی کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهرستان کوهبنان می‌تواند میراث فرهنگی خود را به عنوان یک شاه‌بیت به تمام کشور معرفی کند.

کوهبنان میراث فرهنگی خود را به کشور معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جواد کمالی در جلسه شورای اداری کوهبنان اظهار داشت: این شهرستان داشته‌های گردشگری و میراث فرهنگی غنی دارد که می‌تواند بهترین استفاده را از این داشته‌ها ببرد و این میراث فرهنگی را به عنوان یک شاه‌بیت به تمام کشور معرفی کند.

وی افزود: دشمنان ایران در جنگ فرهنگی شکست خورده‌اند زیرا ما قرآن، نهج‌البلاغه، عاشورا، مهدویت و... را داریم که آنها از آن بی‌بهره هستند، بنابراین اکنون به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند و این آخرین حرکتی است که در عرصه مبارزه سرد با آن روبه رو هستیم و اگر با تدبیر و صبر این مرحله را هم پشت سر بگذاریم، دیگر دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی عنوان کرد: نکته مهم دیگری که نباید فراموش کنیم حفظ وحدت هم در سطح منطقه و هم در سطح ملی است که باید آن را حفظ کرده و روز به روز آن را محکم‌تر کنیم زیرا خداوند می‌فرماید "دست من با جماعت است و کسانی که ایمان آورده‌اند و تقوای الهی پیشه کرده‌اند من برکاتم را از زمین و آسمان برایشان می‌فرستم" پس تلاش کنیم کارهایمان را در سایه وحدت و برادری به سرانجام برسانیم.

کمالی اذعان داشت: میانگین سن مدیران در کوهبنان 30 سال بوده که حسن این جوانی خستگی‌ناپذیری و پیگیری فراوان است و عیب آن این است که ممکن است به قوانین توجه نشود پس شما مدیران جوان باید باید سندهای بالا دست را مطالعه و بر اساس آن حرکت کنید.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما برای خدا حرکت کنیم و کارهایمان برای خدا باشد، خداوند وعده داده است، امورتان را آسان می‌گیرم، از سختی‌ها شما را بیرون می‌آورم، بدی‌های شما را محو می‌کنم و به جای آن خوبی‌ها را می‌آورم.

وی بیان داشت: در شهرستان کوهبنان باید توسعه میراث فرهنگی و پیگیری بحث معادن در دست کار قرار گیرد و با بسترسازی مناسب یکی از شاخص‌های توسعه این منطقه فراهم و با جذب سرمایه‌گذاران و کسانی که می‌توانند در حوزه اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند به شکوفایی این شهرستان کمک شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید تلاش شود با احداث دانشگاه‌های جدید، کوهبنان به عنوان شهر دانشگاهی در استان و کشور مطرح شود و به جایگاه واقعی خود در حوزه فرهگ دست یابد زیرا کوهبنان در این راستا در گذشته هم پیش قدم بوده است و بام فرهنگی استان برازنده کوهبنان است.

وی سپس به گوشه‌ای از خدمات دولت در طول چند سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و افزود: اجرایی شدن بسیاری از مصوبات دولت خدمتگزار، گازرسانی، احداث بیمارستان، تلاش برای ساخت جاده کوهبنان به زرند، ساخت واحدهای مسکونی مهر، اجرای طرح هادی در بیش از 34 روستای کوهبنان و... نشان از همت و تلاش دولتمردان در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول