اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیر ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 7 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در تیر ماه سال جاری 7 هزار و 865 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 7 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری در مجموع 424 فقره پرونده تخلف در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان یک میلیارد و 259 میلیون و 253 هزار و 938 ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: تعداد تخلفات واحدهای صنفی در یک ماه گذشته 585 مورد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه رسیدگی به شکایات مجمع امور صنفی استان زنجان 329 مورد شکایت دریافت شده است، اضافه کرد: در مجموع 180 فقره از شکایات در بخش کالا و 140 فقره نیز در زمینه خدمات بوده است.

وی با اشاره به اینکه 100 مورد از شکایات رسیده به مجمع امور صنفی استان زنجان منجر به تخلف شده است، تصریح کرد: 112 مورد از شکایات غیر متخلف تشخیص داده شده است.

شریفی ادامه داد: 39 مورد از شکایات رسیده به مجمع امور صنفی استان زنجان با جلب رضایت شاکی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در تیر ماه سال جاری در زمینه کالاهای قاچاق 22 مورد پرونده در استان زنجان تشکیل شده است، یادآور شد: ارزش ریالی این پرونده‌ها شش میلیون و 962 هزار و 910 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق کشف شده در یک ماه گذشته بیشتر شامل کالاهای آرایشی و بهداشتی و دخانی است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول