اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد

280 مورد بازرسی از داروخانه‌های کرمان

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 280 مورد بازرسی از داروخانه‌های سطح شهرستان کرمان صورت گرفته است.

280 مورد بازرسی از داروخانه‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیام خزاعلی ظهر امروز در کارگروه مبارزه با قاچاق دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان اظهار داشت: طی سه ماه ابتدای سال جاری طبق دستور‌العمل کشوری، تیم‌های بازرسی مشترک سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان 58 مورد بازرسی در سطح داروخانه‌های شهرستان کرمان انجام داده‌اند.

وی تعداد داروخانه‌های سطح شهرستان کرمان را 100 مورد اعلام کرد و ‌بیان داشت: علاوه بر اینکه به طور مستقل نیز تیم بازرسی اداره نظارت داور 230 مورد بازرسی را از داروخانه‌ها به عمل آورده‌اند.

خزاعلی عنوان کرد: بازدید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مستقیما در دستور کار علوم پزشکی نیست، لذا تشکیل تیم مشترکی با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، سازمان بازرگانی و معاونت غذا و دارو در روند بازرسی‌ها اثر مثبتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکلی که در این زمینه موجب بروز تخلفات بعدی می‌شود، شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی است که باید زیر نظر باشند.

خزاعلی گفت: تیم‌‌های نظارت معاونت غذا و دارو علاوه بر بازرسی‌های انجام شده و گزارش تخلفات احتمالی در مورد طرح شبنم و طرح اصالت دارو در مورد داروهای خارجی توضیحاتی نیز به داروخانه‌ها ارائه کرده‌اند.

وی ابراز داشت: تیم‌های مشترک بازرسی برای سرکشی از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه‌های عرضه مکمل‌های غذایی و دارویی به ویژه در باشگاه‌ها و ... در روند اجرای کار بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول