اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی وزیر کشور علی‌محمد گلستانی‌فرد به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز بار دیگر با دعوت گزینشی از رسانه‌ها برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی وزیر کشور علی‌محمد گلستانی‌فرد به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی یکی از حساس‌ترین مقاطع خود را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: در این شرایط تمامی جبهه دشمن علیه این نظام، در راستای متوقف ساختن و خاموش کردن بیداری اسلامی که برگرفته از انقلاب اسلامی است، بسیج شده‌اند.

علی‌محمد گلستانی‌فرد خدمت بی‌منت و تلاش شبانه‌روزی بر مبانی اتحاد، همدلی و هماهنگی در راستای انجام امور مردم و تقویت انسجام بین حاکمیت و مردم را مؤثرترین راه برون‌رفت از شرایط فعلی کشور دانست و افزود: تمامی مسئولان وظیفه دارند در این راستا با عملکرد مناسب و خدمت هرچه بیشتر در راستای تقویت انسجام ملی تلاش کنند.

براساس این گزارش، در این جلسه از خدمات و تلاش‌های محمدابراهیم افشاری تقدیر شد و طی حکمی از سوی وزیر کشور علی‌محمد گلستانی‌فرد به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول