اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص اعتبار 220 میلیون تومانی به فنی و حرفه‌ای فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: در سال جاری مبلغ 220 میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار 220 میلیون تومانی به فنی و حرفه‌ای فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین خوشایند صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی پیرامون مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای که به مناسبت هفته ملی مهارت در فردوس برگزار شد، اظهار کرد: برای کاهش فقر و بیکاری در جامعه باید به فکر ایجاد اشتغال و کار باشیم.

وی زیربنای کار را مهارت‌آموزی دانست و افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای با مهارت‌آموزی و ارتقای مهارت افراد شاغل در حرفه‌های مختلف بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال را فراهم کرده است.

خوشایند اعتبار اختصاص یافته به مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان فردوس از محل اعتبارات تملک دارایی این شهرستان را مبلغ 220 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

*حضور720 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی فردوس

مدیرکل فنی ‌و حرفه‌ای خراسان جنوبی به برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی یک تا شش ماهه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 720 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان فردوس شرکت کردند.

خوشایند افزود: تاکنون 120 نفر از کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فردوس نیز برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل سطح شهرستان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: همه متقاضیان مشاغل خانگی می‌توانند در دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و پس از اخذ گواهی مربوطه، تسهیلات مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال دریافت کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: چنانچه برای فراگیری هر یک از رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای 12 نفر متقاضی باشند آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در روستاهای سطح شهرستان فردوس وجود دارد.

در ادامه این مراسم مسئولان استان و شهرستان از کارگاه‌های مختلف مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فردوس بازدید کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول