اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان:

مهمترین مشکل پروژه‎های مهرماندگار عدم پرداخت اعتبارات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفترفنی استانداری گلستان گفت: مهمترین مشکل پروژه‌های مهرماندگار در استان گلستان عدم پرداخت به موقع اعتبارات است.

مهمترین مشکل پروژه‎های مهرماندگار عدم پرداخت اعتبارات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا عباس‎زاده در جلسه مهر ماندگار که در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: بودجه سال 1391 دیر ابلاغ شده و از یکشنبه هشتم مرداد ماه در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان این اعتبارات توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پیش‎بینی صددرصدی اعتبارات پروژه‎های مهرماندگار از برنامه‎های دولت قبل از سال جدید بوده است و روند پیشرفت این پروژه‎ها در گلستان از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان تعداد پروژه‎های مهرماندگار در سطح کشور را 900 پروژه با 170 هزار میلیارد ریال اعتبار عنوان کرد و افزود: تعداد 35 عنوان پروژه مهرماندگار در گلستان پیگیری می‎شود که هدف‎گذاری برای بهره‎برداری از این پروژه‎ها خرداد ماه سال آتی است.

عباس‎زاده با تاکید بر اینکه عمده پروژه‎های عمرانی مهرماندگار در گلستان فعال هستند تصریح کرد: یکی از این پروژه‎ها که ریل‎گذاری راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون است که در هفته آینده در گلستان کلید خواهد خورد و بعد از آن افتتاح متمرکز آن در سه کشور ترکمنستان، ایران و قزاقستان انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان صیاد شیرازی در گلستان یکی دیگر از پروژه‎های مهرماندگار بوده است یادآور شد: بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان مینودشت نیز از رشد فیزیکی 97 درصدی برخوردار بوده و با تجهیز امکانات این بیمارستان، شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه‎های مهرماندگار در گلستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول