اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه صورت می‌گیرد

افتتاح نخستین مرحله طرح‌های ملی مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان گفت: نخستین مرحله طرح‌های مهر ماندگار استان سیستان‌وبلوچستان، شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح نخستین مرحله طرح‌های ملی مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان

مسعود محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح‌های مهر ماندگار از بهمن ماه سال گذشته با تعداد 23 طرح با پیگیری‌های استاندار و معاونان به نتیجه رسید.

وی افزود: با تلاش مستمر مسئولان اجرایی استان، تعداد طرح‌های ملی مهر ماندگار در استان به 49 طرح ارتقاء یافت که این تعداد طرح در مجموع 5 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در بردارد.

مسئول ستاد مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: با موافقت دستیار ویژه رئیس جمهور مقرر شد در فاز دوم، طرح‌هایی که ماهیت استانی دارند نیز در قالب مهر ماندگار به اجرا در آیند.

محمدزاده ادامه داد: تعداد 68 طرح با اعتبار 850 میلیارد تومان اعتبار در زمره طرح‌های استانی هستند که در صورت تصویب 20 طرح در قالب طرح ملی مهر ماندگار در استان به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان استان، به زودی هیئتی برای بازدید به استان سفر می‌کند که در دو گروه مستقل در زمینه طرح‌های ملی مهر ماندگار به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند.

مسئول ستاد مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: در صورت تصویب طرح‌های استانی در قالب پروژه‌های مهر ماندگار تعداد این طرح‌ها در استان به 117 طرح افزایش می‌یابد.

محمدزاده گفت: تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی مربوط با اجرای این طرح‌ها در استان تلاش کنند تا با جمع‌بندی مشکلات و تنگناها در سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به اطلاع هیئت بازدیدکننده برسانند تا هرچه سریع‌تر این طرح‌ها در منطقه اجرایی شوند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول