اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد

امضای تفاهم‌نامه همکاری اردبیل با رئوتوف روسیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: در سفر هیئت اقتصادی از اردبیل به روسیه تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی اردبیل و رئوتوف روسیه امضاء شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اردبیل با رئوتوف روسیه

حسین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سفر هیئت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل به کشور روسیه که با هدف تقویت همکاری‌های دو جانبه اقتصادی، تجاری صورت گرفت، تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین اتاق بازرگانی اردبیل و رئوتوف روسیه امضاء شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این سفر شش روزه پرکار در کشور روسیه ضمن مذاکره و رایزنی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و نیز بازرگانان روسی، راهکارهای توسعه روابط تجاری ایران و روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ارتقای روابط دو جانبه تاکید شد.

پیرموذن ادامه داد: این سفر با هدف شرکت در نخستین همایش و نمایشگاه بزرگ همکاری‌های اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه، پیگیری مذاکرات سفر سال گذشته هیئت تجاری ـ بازاریابی اردبیل به مسکو ‌ انجام شد.

این مسئول یادآور شد: امضای تفاهم‌نامه، انجام مذاکرات با تجار روسی، تسهیل تجارت بین بازرگانان و رفع موانع و مشکلات صادرات، مبادله تجربیات، آشنایی و رایزنی با طرف‌های تجاری از جمله مواردی بود که در سفر هیئت اتاق بازرگانی اردبیل به روسیه پیگیری شد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تصریح کرد: شناسایی بازارهای هدف، معرفی و شناساندن توانمندی‌های استان اردبیل، بررسی ظرفیت‌های بازار روسیه، بررسی وضعیت کشاورزی و نیاز‌مندی‌ها در بازارهای این کشور از دیگر اهداف سفر هیئت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل به کشور روسیه بود.

پیرموذن در پایان سخنان خود از مذاکره و انجام مقدمات لازم برای راه‌اندازی نمایشگاه دایمی و مرکز تجاری ایران در شهر مسکو خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول