اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل فنی‌وحرفه‌ای با دادگستری استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مسئول واحد آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه گفت: اداره کل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل فنی‌وحرفه‌ای با دادگستری استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه این اداره کل با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد.

مرادی گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و اداره کل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه به منظور استفاده و به‌کارگیری بهینه توانایی‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، مهارتی، تحقیقاتی و پژوهشی طرفین تفاهم‌نامه برای جلوگیری و کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بین این اداره کل و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منعقد شد.

وی فراهم کردن بستر و امکانات لازم برای آموزش مهارت‌های مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، ارتقای فرهنگ مصرف محصولات داخلی و ایجاد بستر فراگیری آموزش‌های کارآفرینی، تقویت و توسعه زمینه مهارت‌آموزی فنی‌وحرفه‌ای به ‌منظور خودکفایی گروه‌های آسیب‌دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب، از جمله زندانیان سرپرست خانوار و کودکان خیابانی و حمایت از گروه‌های آسیب‌دیده اجتماعی را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مرادی تصریح کرد: تقویت و توسعه اخلاق حرفه‌ای، فراهم‌سازی زمینه آموزش و تولید متون و محصولات علمی و آموزشی در زمینه اشتغال‌زایی و ارتقا سطح زندگی و تبیین و اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در راستای تثبیت موقعیت‌های اجتماعی از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول