اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش‌و پرورش آبادان خبر داد

حضور 8000 دانش‌آموز آبادانی در طرح اوقات فراغت تابستان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش ‌و پرورش آبادان گفت: 8 هزار دانش‌آموز آبادانی در 20 پایگاه طرح اوقات فراغت اداره آموزش ‌و پرورش آبادان شرکت کرده‌اند.

حضور 8000 دانش‌آموز آبادانی در طرح اوقات فراغت تابستان

غلام‌رضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: دانش‌آموزان آبادانی با استقبال از طرح اوقات فراغت اداره آموزش‌و پرورش آبادان با حضور در 20 پایگاه مختلف در کلاس‌های تابستانی شرکت کردند.

وی ادامه داد: کلاس‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، اعتقادی، احکام و قرآن از جمله فعالیت‌های طرح اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در شهرستان آبادان است.

معاون پرورشی اداره آموزش‌و پرورش آبادان افزود: تعدادی از دانش‌آموزان آبادانی قبل از ماه مبارک رمضان و تعداد دیگری در شهریورماه برای حضور در کلاسهای اوقات فراغت نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به طرح دوستداران ولایت گفت: با همکاری ارگان‌های مختلف در شهرستان آبادان تا کنون 380 دانش‌آموز در قالب اردوهای دوستدار ولایت از شهرستان آبادان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

خلیلی‌نیا افزود: دانش‌آموزان آبادانی با حضور در اردوهای تفریحی و با هماهنگی اداره آموزش‌و پروش شهرستان آبادان به تعداد 40 نفر به شهر لواسان مسافرت و اوقات فراغت خود را در این منطقه به پایان رساندند.

وی در پایان گفت: ما در نظر داریم با اتمام فصل تابستان و در شهریور ماه تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را در قالب طرح دوستداران ولایت به اردوهای تفریحی ـ مذهبی اعزام کنیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول