اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

توزیع 35 تن مرغ و 160 تن برنج در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: بیش از 35 تن مرغ منجمد و 160 تن برنج با نرخ دولتی جذب و در شهر و روستاهای شهرستان در شبکه توزیع قرار گرفته است.

توزیع 35 تن مرغ و 160 تن برنج در تنگستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان به توطئه‌های اخیر دشمنان علیه کشور اشاره و اظهار داشت: تحریم ایران بیش از اینکه یک تهدید باشد یک فرصت مغتنم است تا همچون سایر حوزه‌هایی که با تحریم روبه‌رو شدیم با مدد خداوند تحریم‌ها را به فرصتی برای قطع وابستگی تبدیل کنیم.

وی افزود: ملت هرگاه تحت بیشترین فشارها قرار گرفته مستحکم‌تر و متحدتر وارد میدان شده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است که جنگ تحمیلی از نمونه‌های بارز این حقیقت روشن است.

زارع به تبلیغات رسانه‌ای دشمن در کمبود برخی کالاها در کشور اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در تهیه و توزیع اقلام مصرفی مردم در شهرستان با هیچ‌گونه کمبودی مواجه نیستیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز خانوارها اعلام کرد: از اواسط ماه گذشته تاکنون بیش از 35 تن مرغ منجمد جذب و توزیع شده و ظرف چند روز اخیر نیز روزانه یک تن مرغ گرم با نرخ دولتی در حال توزیع است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: حدود 160 تن برنج نیز با نرخ دولتی جذب و از طریق تعاونی‌های مرزنشینان در شهر و روستاهای شهرستان در شبکه توزیع قرار گرفته است.

وی به تحقق صددرصدی اشتغال سال 90 اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با توجه به تعیین سهم 1936 نفر اشتغال در سال جاری برای شهرستان تنگستان با تلاش دست‌اندرکاران اشتغال شهرستان در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداشته شود.

زارع تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی را گامی دیگر در ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و افزود: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکنون پرداخت تسهیلات به 49 طرح کشاورزی به مبلغ 20 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای 105 نفر تصویب شده است.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا گزارش عملکرد سال 90 خود را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام کنند.

معاون فرمانداری تنگستان نیز گفت: به منظور تدوین لیست پیشنهادی پروژه‌های سال 91 شهرستان، دستگاه‌های اجرایی شهرستان اولویت‌های خود را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند.

مهندس پرویز شعبانی همچنین با بیان اینکه پروژه‌های سال 90 شهرستان بیش از 90 درصد رشد داشته است از تلاش‌های همه دستگاه‌های اجرایی، پیمانکاران و کارگران تقدیر کرد.

امام جمعه اهرم نیز ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی ذکر و خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تقرب به درگاه الهی و رسیدن به کمال بندگی و عبودیت است.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو یادآور شد: کمک به نیازمندان و محرومین از تأکیدات دین مبین اسلام است که در این ماه مبارک با درک گرسنگی باید در رأس امور اجتماعی مردم قرار گیرد.

دبیر ستاد دیه استان بوشهر نیز جشن گل‌ریزان را سنتی حسنه در راستای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد ذکر کرد و گفت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌های آنان می‌شود.

فاطمه علیوردی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته 186 نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شده است اعلام کرد: در سال جاری نیز 190 نفر زندانی جرائم غیر عمد به مبلغ 170 میلیارد ریال کمک نقدی نیازمندند.

سرپرست اداره بیمه روستایی و عشایری استان بوشهر نیز از اجرای طرح جدید بیمه‌ای خبر داد و گفت: بیمه روستایی و عشایری در طرح جدید شامل شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود با اجرای کامل این طرح جمعیت تحت پوشش این بیمه به دو برابر افزایش یابد.

کیانوش کازرونی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار نفر و 1500 مستمری‌بگیر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری در استان می‌باشند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول