اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود 35 درصد پیشرفت فیزیکی

برای ساخت مصلای گناباد ردیف بودجه‌ای وجود ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد گفت: برای ساخت مصلی ردیف بودجه‌ای وجود ندارد اما با پیگیری‌های انجام شده برخی از کمک‌های دولتی جذب شده است.

برای ساخت مصلای گناباد ردیف بودجه‌ای وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن باقرزاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گناباد که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود 330 متر از مصلی را مردم و نیکوکاران شهرستان با قیمت متری 500 هزار تومان خریده‌اند و این در حالی است که تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان در ساخت مصلا هزینه شده که یک میلیارد تومان آن تنها هزینه آهن‌های بکار رفته در ساختمان بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: 12 هزار متر مکعب خاک‌برداری در محل مصلا صورت گرفته و تنها 120 تن میلگرد در این ساخت به کار رفته است.

وی تصریح کرد: کمک‌های نرم افزاری و سخت افزاری دریافت شده تاکنون 2 میلیارد تومان بوده که مقدار زیادی از هزینه‌های انجام شده دیده نمی‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد گفت: مصلای گناباد برخلاف برخی از شهرها در وسط شهر واقع شده و این امکان را به وجود آورده که در برخی از فواصل زمانی 24 ساعته دستگاه‌ها و افراد مختلف از این محل استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ساخت مصلی از خرداد ماه 89 شروع شده و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برآورد ما این است که طبقه دوم کارهای سفت کاری آن تا اواخر مهر به پایان برسد.

وی در ادامه از معرفی گناباد به عنوان گناباد مجری طرح تذکر لسانی وظیفه همگانی در سطح استان خبر داد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد اظهار کرد: طرح تذکر لسانی از ابتدای سال در گناباد شروع شده و در نیمه ماه مبارک رمضان به صورت عملی شروع می‌شود و در طول سال اجرای آن را خواهیم داشت، ثبت‌نام از افراد و گروه‌ها نیز صورت گرفته که این افراد آموزش‌های لازم را در این زمینه می‌بینند.

وی ادامه داد: این طرح یک طرح و کار فرهنگی است که خلاء آن در جامعه احساس می‌شد و در شهرستان گناباد نیز به عنوان یک خلاء جدی وجود دارد چراکه در بسیاری از موارد مردم شهرستان بی‌تفاوت از کنار بسیاری از مسائل رد می‌شوند و در واقع پرسشگر نیستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول