اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

تغییرات اساسی در نحوه برگزاری جشنواره تئاتر کودک رضوی لازم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: پس از پنج دور برگزاری این جشنواره در استان نیاز است تغییرات اساسی در نحوه و شکل برگزاری جشنواره صورت گیرد تا هم‌چنان جشنواره براساس مقتضیات زمان پیش برود.

تغییرات اساسی در نحوه برگزاری جشنواره تئاتر کودک رضوی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در جلسه ستاد اجرایی ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت مطلوب برگزاری ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: به همت و تلاش فرهنگ‌دوستان، هنرمندان، مسئولان و مردم ولایت‌مدار استان هرمزگان پنج دوره جشنواره با موفقیت برگزار شده و ششمین دوره آن نیز به بهترین نحو برگزار می‌شود.

وی نوآوری، تنوع و جذب گروه‌های نمایشی جدید و قوی را از اهداف مهم جشنواره ششم دانست و افزود: پس از پنج دوره برگزاری جشنواره در استان نیاز است تغییرات اساسی در نحوه و شکل برگزاری جشنواره صورت گیرد تا هم‌چنان جشنواره براساس مقتضیات زمان پیش برود.

دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش اعتبار ضروریست ضمن حفظ کیفیت جشنواره صرفه‌جویی لازم در همه بخش‌ها صورت گیرد.

مریدی‌زاده از برگزاری جلسه ستاد استانی جشنواره به ریاست استاندار و مشارکت دستگاه‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مطلوب جشنواره رضوی در گرو مشارکت، هم‌فکری و همکاری تمام نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بوده و امسال نیز از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

وی افزود: طی چند سال گذشته تاکنون میزان دانش، معرفت و اطلاعات مردم درباره فرهنگ منور رضوی گسترش قابل توجهی یافته است و دلیل اصلی آن برگزاری جشنواره‌های متعدد با موضوع امام رضا (ع) هم‌چون جشنواره‌های ملّی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو و هم‌چنین جشنواره ادبی پیامک رضوی و نمایشگاه‌های مختلف است.

مریدی‌‌زاده متذکر شد: فراخوان جشنواره ادبی پیامک رضوی تیرماه اعلام و طی یک ماه نخست جمع کثیری از مردم شرکت کرده‌اند که حتی تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان از خارج استان و اقصی نقاط کشور هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اذعان داشت: ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو هم‌زمان با دهه ولایت از 29 شهریور تا دوم مهر ماه سال‌ جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول