اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نکا:

بسیجیان در فضای مجازی توانمند می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا گفت: مهارت‌آموزی بسیجیان در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که باید دنبال شود تا در این راستا بتوان در مقابله با جنگ نرم دشمن موفق عمل کرد.

بسیجیان در فضای مجازی توانمند می‌شوند

محمدحسن احسان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: سپاه پاسداران در فعالیت جدید خود، بروزرسانی همه پایگاه‏‌های بسیج را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا با تجهیز پایگاه‌ها به رایانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسئول بیان داشت: مهارت‌آموزی بسیجیان در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که باید دنبال شود تا در این راستا بتوان در مقابله با جنگ نرم دشمن موفق عمل کرد.

احسان‌پور با بیان اینکه حرکات دشمن در جنگ نرم، بسیار آرام و بی‌صدا است، خاطرنشان کرد: باید از فضای مجازی و اینترنتی در سپاه و بسیج برای توانمندسازی و مقابله با تهاجم نرم دشمن و آگاهی رسانی بهره‌برداری شود.

وی یادآور شد: بسیجیان ما با توجه به فراگیری دوره‌های مختلف در مقابله سخت و نیمه سخت دشمن از آمادگی کامل برخوردارند و باید در این رابطه با مجهز شدن به فعالیت‌های فرهنگی، افزایش بصیرت، آگاهی‌رسانی و مهارت‌آموزی در فضای سایبری، آمادگی لازم را برای مقابله با حمله و تهدید نرم دشمن و دفاع در این رابطه ایجاد کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در ادامه ایجاد طرح صالحین را از برنامه‌های مهم فرهنگی و بصیرتی در سپاه نام برد که توانسته پویایی مناسبی در افزایش بصیرت ایجاد کند.

احسان‌پور ادامه داد: سرگروهای حلقه‌های صالحین می‌تواند با برنامه‌های مناسب فرهنگی در کانون مسجد در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایستاد و مبارزه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در فضای معنوی و فرهنگی با تشکیل مجمع عالی مشورتی با بزرگان، پیشکسوتان، ائمه جماعات، مبلغان، هیئت امناء، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و شاعران مذهبی به اشاعه معروف پرداخت و جلوی بسیاری از انحراف‌ها را گرفت.

این مسئول با تاکید بر ساخت بنای پایگاه‌های مقاومت بسیج اذعان داشت: یک درصد از هزینه‌های تملک دارایی‌های سپاه برای ساخت پایگاه مقاومت بسیج در کنار مسجد لحاظ می‌شود که در این رابطه از ساخت پایگاه‌های بسیج در مساجد حمایت می‌کنیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول