اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

رشد 5.2 درصدی اعتبارات عمرانی قروه در سال‌جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از رشد 5.2 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

رشد 5.2 درصدی اعتبارات عمرانی قروه در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری ظهر امروز در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: سهم اعتبار عمرانی قروه از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان از 9.5 درصد به 11 درصد و از محل اعتبارات مناطق محروم از 4.2 درصد به 5.2 درصد در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال گذشته 139 میلیارد ریال بود گفت: این اعتبار امسال به 148 میلیارد و  120 میلیون ریال افزایش یافته است.

فخری افزود: در سال گذشته بیش از 158 میلیارد ریال نیز اعتبار افزایشی به منظور عمران شهری، آبرسانی روستایی و احداث راه روستایی به قروه اختصاص یافت که این میزان اعتبارات عمرانی در طول سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

فرماندار قروه با اشاره به تغییر پایان سال مالی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از تیرماه به شهریور ماه تصریح کرد: این تغییر، فرصت مناسبی برای هزینه‌کرد تمامی اعتبارات اختصاصی شهرستان است که مدیران اجرایی باید از آن به خوبی استفاده کنند.

فخری از واگذاری کار ساماندهی گلزارهای شهدا در روستاها به دهیاران در سال‌جاری خبر داد و گفت: ساماندهی تمامی گلزارهای شهدا در روستاهای این شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های سال‌جاری خواهد بود.

وی همچنین به اجرای کارهای عمرانی در تمامی مناطق روستایی و شهری این شهرستان اشاره  و خاطرنشان کرد: توسعه روند متوازن عمران و آبادی در مناطق مختلف شهرستان بیانگر توجه دولت به تمامی مناطق است.

فرماندار قروه تحقق خواسته‌های مردم را هدف اصلی کارگزارن دولت برشمرد و افزود: تلاش و حضور همه مسئولان در صحنه خدمت‌رسانی برای تحقق این خواسته‌هاست.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول