اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

اولویت برنامه‌های عمرانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: بیشترین تمرکز و اولویت خود را در سال جاری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری قرار دادیم.

اولویت برنامه‌های عمرانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری مناطق یک و دو شهرداری اردبیل اظهار داشت: ساماندهی شهری اردبیل نیازمند حرکتی جهاد گونه است و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار شده پروژه‌های نیمه تمام شهری تا هفته دولت به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه مردم ما باید چهره آرام شهری و خدمات متنوع شهرداری را با تمام وجود لمس کنند، افزود: ما رسیدگی و ساماندهی مناطق محروم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های تنوع شهری را اولویت اساسی خود می‌دانیم.

وی اجرای طرح تعریض پل یاقوت، بهسازی حریم رودخانه بالخلو از پل یاقوت تا پل سیدآباد، زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی نیار به عرض 20 و به طول 800 متر، آسفالت کوچه شهید یعقوبی نیار و کوچه‌های همجوار در پشت شرکت تعاونی نیار، آماده‌سازی رفوژ ورودی جاده خلخال برای درختکاری، زیرسازی و جدول‌گذای کندرو خیابان اتوبوسرانی، زیرسازی و جدول‌گذاری 45 متری توانیر به طول 1200 متر، زیر سازی و جدول‌گذاری خیابان جامی به طول یک کیلومتر، روند اجرایی زیرسازی بزرگراه ولایت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی با پازل در پارک فردوس و زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان جعفریه را از مهمترین پروژه‌های اولویت‌دار شهری اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان شهرداری باید اعمال دقت، سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی را مهمترین برنامه کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: شهرداری اردبیل با تعامل بیشتر با سایر سازمان‌ها برای ارتقا و بهبود خدمات شهری تلاش می‌کند و برگزاری چنین بازدید‌هایی به رفع موانع و مشکلات پروژه‌‌های نیمه‌تمام شهرداری کمک شایانی می‌کند.

بدری در ادامه برای تسریع در تکمیل پروژه تعریض پل یاقوت و آسفالت معابر شهرک دادگستری به منظور افتتاح در هفته دولت دستوراتی صادر و تاکید کرد مدیران باید با برنامه‌ریزی و با روحیه جهاد‌گرانه و همدلی  در راستای انجام امورات شهری اقدام کنند و برای اعتلای شهر اردبیل و خدمات‌دهی به شهروندان با تمام توان کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل همچنین با تاکید بر کیفیت پروژه‌های اجرایی ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا هفته دولت این پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به شهروندان محترم تقدیم کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول