اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاونی روستایی بابلسر و فریدونکنار خبر داد

‌راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بابلسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاونی روستایی بابلسر و فریدونکنار از ‌راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بابلسر خبر داد.

‌راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بابلسر

داریوش آقاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر از احداث ساختمان اداری اداره تعاون روستایی در بابلسر خبر داد و افزود: کار ساخت احداث این ساختمان از سال 90 شروع شده و در حال حاضر تمام کارهای آن به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: فقط دیوارکشی و محوطه‌سازی محیط این ساختمان مانده است که نیاز به اعتباری بیش از 100 میلیون ریال دارد.

رئیس اداره تعاونی روستایی بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با زیربنای 220 متر در دو طبقه احداث شده است، گفت: امید است با تخصیص اعتبارات لازم شاهد افتتاح آن در آینده نزدیک باشیم.

آقاپور در ادامه با بیان اینکه بازارچه عرضه محصولات کشاورزی برای شرکت تعاونی روستایی بهنام بهنمیر نیز در حال ساخت است، گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر و با زیربنای 556 متر در حال احداث است که امیدواریم در مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری رسد.

آقاپور ساخت ساختمان اداری شرکت تعاونی روستایی اکباتان بهنمیر در سال 89 با هزینه در حدود 140 میلیون تومان، ساخت ساختمان واحد اعتباری در سال 90 با اعتباری بیش از 47 میلیون تومان در روستای عزیزک، ساخت ساختمان اداری برای شرکت تعاونی روستایی شایان بهمن با هزینه بیش از 54 میلیون تومان، ساخت سالن ورزشی شرکت تعاونی روستایی اکباتان با اعتباری بیش از 140 میلیون تومان، نوسازی، زیباسازی و تجهیز پنج باب فروشگاه مصرفی، ساماندهی و برگزاری به موقع مجامع عمومی، ساماندهی دقیق و صحیح حسابرسی در شرکت‌ها و تسریع در تهیه به‌ موقع کودهای شیمیایی بر اساس حواله صادره از سوی جهاد کشاورزی را از مهم‌ترین برنامه خود در این شرکت دانست.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول