اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 سال گذشته

بانک کشاورزی جنوب کرمان 70 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: مدیر سابق ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بانک کشاورزی جنوب کرمان طی سه سال گذشته بیش از 70 میلیارد ریال غرامت به حدود 150 هزار نفر بیمه‌گذار در منطقه پرداخت کرده است.

بانک کشاورزی جنوب کرمان 70 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا حاتمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: بیش از شش سال است که مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان به صورت مستقل اداره می‌شود و نسبت به سایر مدیریت‌های منطقه مدیریت نوپایی است.

وی افزود: در حال حاضر این مدیریت با 350 نفر نیروی رسمی، قراردادی، شرکتی و کارگزار که اکثر آنها دارای تحصیلات عالی هستند، با 18 شعبه تقریبا 40 درصد عملیات بانکی و بیمه‌ای منطقه را عهده‌دار است.

حاتمی تصریح کرد: زمانی که هدفمند شدن یارانه‌ها ابلاغ شد، یکی از دغدغه‌های مسئولان نحوه مراجعه و افتتاح حساب خانوارها نزد سیستم بانکی بود.

وی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی جنوب کرمان در این راستا توانست، با کار شبانه‌روزی همکاران از مجموع 142 هزار و 749 خانوار منطقه جنوب برای 53 هزار و 368 خانوار یعنی 4/37 درصد افتتاح حساب کند و به صورت ماهانه وجه واریزی مردم را بدون کمترین نارضایتی و به بهترین شکل واریز کند.

مدیر سابق ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که اختصاص تسهیلات حمایتی ماده هشت قانون بود، از مجموع 112 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی در بخش‌های گلخانه‌ها، دامپروری، سوخت، کشاورزی، حفاظتی و موتورپمپ‌ها بانک کشاورزی جنوب کرمان با جذب 100 درصد اعتبار در موعد مقرر رتبه اول جذب اعتبار را در کشور به خود اختصاص دهد.

حاتمی اذعان داشت: در سال‌های 89 و90 در اجرای بند 28 قانون بودجه 90 و دستورالعمل‌های داخلی بانک بدهی حدود 60 هزار نفر از مشتریان بانک تعیین تکلیف و مورد بخشودگی دیرکرد قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: در سال حدود 56 هزار بیمه‌گذار به شعب و شرکت‌های طرف قرارداد بانک برای بیمه محصولات خود مراجعه می‌کنند.

حاتمی افزود: سال گذشته 179 میلیارد ریال به 38 هزار و 333 نفر بیمه‌گذار غرامت پرداخت شد.

وی اظهار داشت: طی سه سال گذشته میزان غرامت پرداختی بیش از 70 میلیارد ریال به حدود 150 هزار نفر بیمه‌گذار بوده است.

حاتمی با اشاره به مقام پنجم کشور مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان از نظر سطح پوشش بیمه‌ای در زیر بخش باغ‌ها گفت: در حال حاضر در 85 محصول زراعی، باغی و دامی 32 محصول زیر پوشش بیمه قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین این مدیریت مقام 15 کشور از نظر تعداد بیمه‌گذار و مقام 19 کشوری را در زیر بخش زراعت از نظر سطح پوشش بیمه‌ای به خود اختصاص داده است.

حاتمی با اشاره به منابع مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان بیان داشت: سال گذشته رشد 37 درصدی در این زمینه داشتیم و این در حالی بود که متوسط رشد منابع سیستم بانکی 17 درصد بود.

وی اذعان داشت: در زمینه تسهیلات پرداختی نیز بانک با رشد 43 درصدی رسید و رشد آن در سال گذشته در این زمینه نسبت به سال قبل آن 20 درصد بود.

حاتمی تصریح کرد: در زمینه پایانه‌های روشگاهی با رشد 280 درصدی از 324 عدد به یک‌هزار و 234 عدد رسیده است و رتبه اول کشور از لحاظ تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش را کسب کردیم.

وی افزود: کارت بانک‌های این مدیریت در منطقه رشد 127 درصدی داشته و به 200 هزار و 934 عدد رسیده است و دستگاه‌های خودپرداز نیز با رشد 44 درصدی به 23 دستگاه در منطقه جنوب کرمان رسیده است.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول