اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه کارمندان دولت

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت مهدویت ویژه کارمندان دولت از ابتدای مهر خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه کارمندان دولت

حجت‌الاسلام علی مصلحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت مرکز تخصصی مهدویت از سال 80 اظهار کرد: تاکنون 300 نفر از این مرکز در سطح سه و چهار حوزه فارغ‌التحصیل شده‌اند و امسال نیز 60 نفر دیگر از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شوند.

وی به برگزاری درس خارج مهدویت برای چهارمین سال اشاره کرد و گفت: آیت‌الله طبسی و حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل‌لنکرانی این درس را تدریس می‌کنند.

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: آموزش‌های عمومی در قالب دوره‌های کوتاه‌مدت مهدوی به صورت حضوری، مکاتبه‌ای و مجازی برگزار می‌شود و بیش از 500 هزار نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی عنوان داشت: تاکنون بیش از 3 هزار نفر از آموزش‌های تربیت مربی معارف مهدویت بهره‌مند شده‌اند.

مصلحی از برگزاری آموزش ضمن خدمت کارمندان دولت با همکاری رادیو معارف خبر داد و افزود: اکنون برنامه‌های این دوره در حال ضبط بوده و کارمندان دولت 200 ساعت آموزش مهدویت را از ابتدای مهر در قالب این دوره دریافت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز تخصصی مهدویت آمادگی برگزاری آموزش‌های کوتاه‌مدت ویژه مبلغان را دارد تا با آشنایی مبلغان با معارف مهدوی، این آموزه‌ها را ترویج دهد.

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: با برگزاری این دوره‌ها تعمیق‌بخشی و جلوگیری از انحرافات را پیگیری می‌کنیم تا افراد آشنایی بیشتری با معارف مهدوی پیدا کنند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت گفت: سال گذشته 170 هزار نفر میهمان این مجتمع بودند که 6 هزار کلاس آموزشی برای آنها برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول