اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان:

نفت تهران از تیم‌های خوب لیگ است/ هماهنگی آلومینیوم بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: هر چند که تیم نفت تهران از تیم‌های خوب دوره گذشته لیگ و دوره کنونی است، اما با تمام توان در مقابل این تیم بازی می‌کنیم.

نفت تهران از تیم‌های خوب لیگ است/ هماهنگی آلومینیوم بیشتر شده است

اکبر میثاقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس از آمادگی تیمش برای بازی سه‌شنبه‌ شب در برابر این تیم تهرانی خبر داد.

وی افزود: تیم آلومینیوم رفته رفته به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست ‌می‌یابد.

میثاقیان اظهار امیدواری کرد: آمادگی و هماهنگی این تیم هرمزگانی در هفته‌های آینده بیشتر شود.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آلومینیوم در این بازی نیز همانند بازی‌های دیگر تمام تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیاز خواهد کرد، افزود: در دو بازی گذشته بازیکنان آلومینیوم نمایش قابل توجهی از خود به جا گذاشتند و به کسب سه امتیاز این بازی امیدواریم.

میثاقیان با اشاره به روند صعود آلومینیوم هرمزگان و نوع یارگیری این تیم برای لیگ برتر افزود: بارها از طریق رسانه‌ها به مردم هرمزگان و هم‌چنین بازیکنان تیم گفته‌ایم که بازی در لیگ برتر شرایط خاص و سخت خود را دارد، از همین‌رو از همه می‌خواهیم با صبوری و حوصله بیشتری به این تیم جنوبی بنگرند چرا که این تیم متعلق به خطه خلیج فارس است.

وی با بیان اینکه تیمش روز به روز بهتر می‌شود، گفت: می‌دانیم کار سختی را در لیگ در پیش رو داریم و اگر در لیگ بمانیم به خلق یک شاهکار دست‌ زده‌ایم.

این سرمربی شناخته شده فوتبال کشور اضافه کرد: این برای نخستین بار است که آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر حضور می‌یابد که این موضوع در کنار مباحثی همانند جوانی تیم سبب شده‌ است که برای هماهنگی بیشتر و تشکیل تیم به هفته‌های آینده چشم بدوزیم.

به گفته میثاقیان، حدود چهار الی پنج بازیکن تیم آلومینیوم بعضاً در سال‌های گذشته تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و سایر بازیکنان آلومینیوم کسانی هستند که در دسته یک بازی کرده‌اند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان هم‌چنین با بیان اینکه بازیکنان این تیم، از سقف معمول قراردادها کم‌تر دریافت می‌کنند، تاکید کرد: بازیکنان این تیم با انگیزه و با ارزش بوده و تابع دستورات کادر فنی هستند.

وی در پایان با بیان اینکه از تیم نفت تهران و مربی آن ابراهیم‌زاده شناخت خوبی دارد، از احتمال رسیدن دو بازیکن مصدوم تیم آلومینیوم به بازی با نفت خبر داد.

آلومینیوم هرمزگان از دو بازی در مقابل تیم‌های استقلال در ورزشگاه آزادی و داماش گیلان در ورزشگاه خلیج فارس، موفق به کسب یک امتیاز شده است.

این تیم در حالی سه‌شنبه شب به دیدار نفت تهران می‌رود که امید زیادی به کسب سه امتیاز بازی دارد.

آلومینیوم هرمزگان در حال حاضر در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول