اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خبر داد

آب‌رسانی سیار به روستاهای بشاگرد با 17 دستگاه خودرو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: آب‌رسانی سیار توسط 17 دستگاه خودرو به روستاهای بشاگرد انجام می‌شود.

آب‌رسانی سیار به روستاهای بشاگرد با 17 دستگاه خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در نشست خبری ضمن قدردانی از توجه استاندار به انجام خدمات زیربنایی در روستاها به ویژه تامین آب آشامدینی از اجرا و پیشرفت مناسب مصوبات سفر مشاور رئیس جمهور به شهرستان بشاگرد در بخش آب‌رسانی به روستاها در این منطقه خبر داد.

وی اظهار داشت: مصوبه حفر چاه در روستاهای دهندر میرعمر، کور، بن حصار، احمدآباد منو، دلکی و زمین تومان از حوزه گافر و پارامون در مراحل پایانی قرار داد.

این مسئول افزود: آب‌رسانی سیار با تعداد بیش از 17 دستگاه خودرو در حال انجام است، در حالی که طبق مصوبه سفر استاندار 9 دستگاه برای این کار در نظر گرفته شده بود که با توجه به نیاز مبرم طی هماهنگی فرماندار شهرستان 8 دستگاه به تعداد تانکرهای مصوب افزوده شد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان استقرار 20 دستگاه تانکر ثابت و تهیه 25 کیلومتر لوله انتقال آب را از مصوبات سفر استاندار به بشاگرد عنوان کرد و افزود: خرید لوله برای آب‌رسانی صورت گرفته و چهار دستگاه تانکر ثابت فعال و 15 تانکر سیار مهیا شده است.

حمزه‌پور توزیع آب رایگان و احداث دو چاه در روستاهای دومرخ و شنو در حوزه بخش گوهران را از دیگر اقدامات در دست اجرا عنوان کرد.

وی ادامه داد: آب‌رسانی سیار و تامین آب از چشمه و لوله برای 200 روستای بشاگرد در اولویت کاری شرکت است و به طور مستمر انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، جلیل بشارتی مشاور رئیس جمهور در امور مناطق محروم در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد بر برطرف شدن مشکلات بخش آب روستاهای محروم تاکید کرده بود.

هم‌چنین رضا ملانسب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از اختصاص بیشترین اعتبارات استان پس از بندرعباس به شهرستان بشاگرد خبر داده بود.

وی افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته افزایش 56 درصدی داشته که در نوع خود رشدی کم‌نظیر محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکیدات استاندار هرمزگان در خصوص اولویت‌دار کردن طرح‌ها با محوریت برطرف کردن کمبودها و نیازهای اساسی مردم در توزیع اعتبارات امسال بسیار تاثیرگذار بوده و موجب اجرای بهتر عدالت در سطح استان می‌شود.  

فرماندار بشاگرد در خصوص چگونگی صرف اعتبارات در این شهرستان گفت: 64 پروژه در فصل‌های اداره امور عمومی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، رسانه‌های جمعی و گردشگری، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین‌ اجتماعی، تربیت‌بدنی، کشاورزی و منابع‌ طبیعی، صنعت و معدن، حمل ‌و نقل، مسکن و عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 153 میلیارد و 750 میلیون ریال از جمله پروژه‌های پیشنهادی ارائه شده است.

وی یادآور شد: در بین فصول و بخش‌هایی که موفق به جذب اعتبارات شده‌اند، بیشترین اعتبار به بخش راه با رقم 77 میلیارد و 200 میلیون ریال اختصاص دارد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول