اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار:

51 واحد صنفی متخلف در چابهار پلمب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: 51 واحد صنفی متخلف این شهرستان بندری از ابتدای امسال تاکنون به جرم گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ننوشتن فاکتور پلمب شدند.

51 واحد صنفی متخلف در چابهار پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان، مهدی اسماعیلی اظهار داشت: بازرسان این اداره از ابتدای امسال تاکنون نیز با انجام 6 هزار و 415 مورد بازرسی به 122 واحد صنفی تذکر و اخطار دادند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 148 پرونده تشکیل شد که پس از ارجاع آنها به تعزیرات حکومتی چابهار به پرداخت 98 میلیون و 915 هزار و 970 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار بیان کرد: 52 بازرس در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه رمضان در این شهرستان بندری با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، مشارکت دارند.

اسماعیلی ادامه داد: 12 بازرس در قالب شش تیم و 40 بازرس افتخاری، با نظارت بر مراکز عرضه کالاها، متخلفان را شناسایی و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

وی بیان داشت: واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد پروتئینی، برنج، شکر، روغن، خرما، زولبیا و بامیه از سوی این بازرسان کنترل و نظارت می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار با بیان اینکه اجرای طرح مذکور تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: شهروندان چابهاری در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند با تلفن 124 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند.

اسماعیلی افزود: 2 هزار واحد صنفی در قالب 14 اتحادیه در شهرستان چابهار فعالیت می‌کنند.

* 37 واحد صنفی متخلف ایرانشهری در طرح نظارت ماه رمضان شناسایی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بازرسان این اداره در بازدید از 310 واحد صنفی، 37 نفر کسبه متخلف را شناسایی کردند.

معظم محمودزاده افزود: این واحدهای صنفی متخلف جمعاً به 477 میلیون و 220 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی بیان کرد: با هدف نظارت هرچه بیشتر بر بازار و برخورد با اخلال‌گران اقتصادی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ایرانشهر در حال اجراست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر همچنین خبر از کشف یک انبار بزرگ در ایرانشهر داد و گفت: در این انبار 20 تن برنج، روغن و قند احتکار شده توسط یکی از کسبه این شهرستان شناسایی و فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی معرفی شد.

محمودزاده بیان داشت: با هدف تنظیم بازار روزانه نزدیک به هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت 47 هزار ریال در این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول