اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روند قاطع بازرسی‌ از شهربازی‌ها هم‌چنان ادامه دارد

پلمپ وسایل و تجهیزات غیر استاندارد در 5 شهربازی دیگر استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: وسایل و تجهیزات غیر استاندارد پنج شهربازی دیگر در استان اصفهان پلمپ شد.

پلمپ وسایل و تجهیزات غیر استاندارد در 5 شهربازی دیگر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد استان اصفهان، به دنبال بازرسی‌های کارشناسان فنی اداره‌کل استاندارد استان اصفهان از شهربازی‌ها و زمین‌های بازی موجود در استان، تجهیزات و ادوات غیر استاندارد و خطرآفرین در پنج شهر بازی دیگر، پلمپ و به بهره‌برداران و متصدیان آنها تذکرات لازم به صورت رسمی اعلام شد.

در همین راستا اصغر صالح‌زاده ضمن اظهار تأسف به دلیل روند کند بازسازی‌ها و توجه به استانداردسازی این ادوات و تجهیزات توسط برخی از مالکان و بهره‌برداران شهربازی‌ها، اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد تحت هیچ شرایطی از چارچوب قانونی و پی‌گیری‌های لازم در این زمینه عدول نکرده و تا زمانی که مالکان و بهره‌برداران این وسایل حداقل‌های استاندارد را در مورد تجهیزات شهربازی‌ها و سایر اماکن تفریحی اعمال نکنند، مشمول برخوردهای قانونی و قهری می‌شوند.

وی بروز حوادثی هم‌چون اتفاقات اخیر در برخی استان‌ها که وسایل غیر استاندارد شهربازی‌ها سبب خسارات جانی شده است را تأسف‌بار خواند و افزود: متولیان امر تفریح و سرگرمی مردم در دستگاه‌های دولتی و ما به عنوان نماینده دولت در امر استانداردسازی شهربازی‌ها، ضامن امنیت، آسایش و سلامتی همشهریان خود هستیم و بدون شک از حق مسلم مردم اصفهان مبنی بر برخورداری از فضاهای تفریحی و شهربازی‌های استاندارد و مطمئن دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده محدودی سودجو به دلیل اندک انتفاع بیشتر جان و سلامتی مردم را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: با توجه به قدمت وسایل و ادوات برخی از شهربازی‌ها لازم است از سوی تمام مسئولان امر (دولتی و خصوصی) توجه ویژه به نوسازی ادوات و استفاده از وسایل تفریحی جدید و مطابق استاندارد در شهربازی‌ها و پارک‌های بازی کودکان صورت پذیرفته تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شده و مردم لحظات مفرحی را با کمال امنیت در کنار خانواده خود سپری کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول