اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

توزیع 500 جلد قرآن کریم در مساجد جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: حدود 500 جلد قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بین مساجد جیرفت توزیع شده است.

توزیع 500 جلد قرآن کریم در مساجد جیرفت

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برنامه‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حدود 500 جلد قرآن کریم در این ایام بین مساجد جیرفت توزیع شده است.

وی افزود: هسته‌های فرهنگی جوان در جیرفت در مسجد حضرت رقیه (س) و همچنین در بخش جبالبارز برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان در حال برگزاری است.

احمدیوسفی تصریح کرد: در این ایام مبارک کلاس‌های پرسش و پاسخ در مساجد قبل از نماز مغرب و عشا و بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود که با استقبال خوب جوانان روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه طرح تفسیر «نورالرحمن» در مسجد امام علی (ع) جیرفت در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در این طرح آیات اخلاقی جزء اول قرآن تفسیر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: این طرح با 50 ساعت آموزشی برگزار می‌شود که در پایان به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، مدرک اتمام دوره داده می‌شود.

احمدیوسفی بیان داشت: تقارن ماه رمضان با ایام تابستان فرصت خوبی است تا برای رشد معنویت جوانان و نوجوانان کار کنیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول