اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه قرآن فرصتی برای معرفی الگوهای قرآنی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم فرصتی مناسب برای معرفی الگوهای موفق قرآنی است.

نمایشگاه قرآن فرصتی برای معرفی الگوهای قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، قاسم جعفری اظهار کرد: قانون اساسی یک جامعه دینی قرآن کریم است.

وی افزود: قرآن کریم برای تمام ابعاد زندگی دنیوی و اخروی بشر نسخه معینی مشخص کرده است که اگر قرآن در یک جامعه دینی حاکم شود افراد جامعه به آموزه‌های قرآنی عمل می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم به این کتاب الهی ایمان داشته باشند و به آن عمل کنند قرآن درهای برکت خود را می‌گشاید و جامعه الهی خواهیم داشت.

وی همچنین آموزش درست قرآن به نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر قرآن را به درستی به نسل جوان آموزش دهیم تأثیر پذیری آنان از قرآن و فرهنگ قرآنی بیشتر خواهد بود.

جعفری برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی را فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت‌های قرآنی و الگو پذیر عنوان کرد و افزود: نمایشگاه‌ها معرفی کننده الگوهای موفق هستند پس اگر این چنین نمایشگاه‌هایی با کیفیت و غنای محتوایی برگزار شوند تأثیرگذار خواهند بود.

وی همچنین به نقش خانواده‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق نسل حاضر به فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: در اسلام خانواده کانون اصلی حیات بشری و فرزندان نیز زینت خانواده‌ها هستند، در این راستا حضور فرزندان با خانواده‌هایشان در چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌کنند که در طول زندگی انتخاب‌هایی بر اساس آموزه‌های قرآنی داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول