اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی:

30 باشگاه امدادگران هلال‌احمر در خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی از راه‌اندازی 30 باشگاه امدادگران و نجات‌گران خواهر و برادر در 15 شعبه این جمعیت در سطح این استان خبر داد.

30 باشگاه امدادگران هلال‌احمر در خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود

محمد قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: لازم است که در فضایی با عنوان باشگاه، همان ‌طور که امدادگران منشأ خدمات برای دیگران بوده‌اند، منشأ خدمات برای خودشان نیز باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: باشگاه امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر بستری برای مشارکت‌دهی خود امدادگران است.

وی از راه‌اندازی 30 باشگاه امدادگران و نجاتگران خواهر و برادر در 15 شعبه این جمعیت در سطح این استان خبر داد و افزود: فعالیت این باشگاه شامل جذب اعضا، آموزش، سازماندهی و فعالیت‌های فوق‌برنامه می‌شود.

قاسمی ادامه داد: هیئت مدیره هر باشگاه متشکل از پنج نفر عضو اصلی است که به همراه دو نفر عضو علی‌البدل و بازرسان اصلی و علی‌البدل توسط امدادگران هر شعبه انتخاب می‌شوند.

معاون هلال‌احمر خراسان‌رضوی یادآور شد: هیئت مدیره باشگاه موظف هستند که با سازماندهی و جذب امدادگران، زمینه فعالیت‌های فرهنگی و امدادی را در اعضا فراهم کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: هلال‌احمر یک نهاد مردمی است که نیروهایش به‌ صورت داوطلبانه کار می‌کنند و خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی شعب جدید هلال‌احمر، باشگاه‌های امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر در شهرستان‌های جدید نیز شکل اجرایی به خود بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول