اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 2 پروژه آموزشی و پرورشی در پاکدشت

خبرگزاری فارس: دو پروژه آموزشی و پرورشی در ایام هفته دولت در شهرستان پاکدشت افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 پروژه آموزشی و پرورشی در پاکدشت

محمدرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از افتتاح دو پروژه آموزشی و پرورشی در ایام هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت اظهار داشت: به‌دنبال افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر امام رضا (ع) و استقرار همشهریان در آن، به‌منظور تامین فضای آموزشی و پرورشی برای ساکنان، همزمان با ایام هفته دولت، آموزشگاه 10 کلاسه ثامن‌الحجج (ع) در این منطقه افتتاح و برای سال تحصیلی 92-1391 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتبار مالی ساخت این مدرسه از محل اعتبارات استانی تامین و با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران ساخته شده است.

جوادی عنوان کرد: این مدرسه با هزار و 305 متر مربع زیربنا، مشتمل بر 10 کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه، سالن سمعی و بصری، اتاق‌های اداری و 50 متر مربع زیربنای سرایداری، گنجایش 400 دانش‌آموز را دارد و برای سال تحصیلی 92-1391 در این مدرسه از دانش‌آموزان دوره تحصیلی ابتدایی در دو شیفت دخترانه و پسرانه ثبت‌نام می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت همچنین از افتتاح و بهره‌برداری سالن ورزشی امام رضا (ع) خبر داد و گفت: هنرستان نمونه دولتی امام رضا (ع) نخستین هنرستان نمونه دولتی شهرستان‌های استان تهران است که طی بازدید رحیم زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از این هنرستان، ساخت سالن ورزشی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این سالن ورزشی با هزینه‌ای معادل 2 میلیارد ریال اعتبار، از محل اعتبارات استانی در یک فضای 500 متری شامل 400 متر سالن و 100 متر فضای اداری ساخته و تجهیز شده است و همزمان با ایام هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول