اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی اردبیل خبر داد

تشکیل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی اردبیل از تشکیل شرکت‌های خدماتی شرکت‌ها و نواحی صنعتی اردبیل با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

تشکیل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در جمع مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل، اظهار داشت: بخش خصوصی بازوی توانمند و پر تحرک تولید در استان است که بر همین اساس ما نسبت به همکاری آنان در ساماندهی وضعیت شهرک‌ها مبادرت کردیم.

وی با بیان اینکه واگذاری شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به بخش خصوصی اقدامی در راستای هرچه بیشتر فعال کردن شهرک‌ها است، افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صاحبان صنایع واگذار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ما از واحدهای فعال شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بازدیدهای مکرری انجام می‌دهیم به طوری که هم اینک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با همکاری صنعت معدن و تجارت اردبیل، نسبت به برگزاری تورهای صنعتی با حضور دانشجویان اقدام کرده که این نیز حرکتی در راستای آشنا‌سازی جوانان با ظرفیت واحدهای تولیدی است.

ملاطفی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری شهرک‌های صنعتی شماره یک اردبیل، خلخال و پارس‌آباد تا پایان سال به شرکت‌های خدماتی متشکل از مدیران واحدهای صنعتی است.

وی واگذاری اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی را منوط به تشکیل شرکت خدماتی توسط واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و افزود: تشکیل شرکت خدماتی سبب ایجاد آرامش و آسایش فکری برای تولید کنندگان شده به طوری که کلیه امور با رای و نظر مشارکتی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: واگذاری بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر حضور پررنگ صنعتگران، ضمن ایجاد فضای مطلوب سبب ایجاد تعامل بین واحدهای صنعتی شود.

وی همچنین از انتخاب هیئت موسس شرکت خدمات شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست پنج نفر از مدیران واحدهای صنعتی با اکثریت آرا برای برگزاری مجمع از بین اعضای هیئت موسس شهرک صنعتی شماره دو اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول