اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی هندیجان:

زمینه‌های ورود کارآفرینان به شهرک صنعتی هندیجان فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک صنعتی هندیجان گفت: با مدیریت صحیح منباع می‌توان کارآفرینان را به شهرستان به‌ویژه این شهرک صنعتی جذب کرد.

زمینه‌های ورود کارآفرینان به شهرک صنعتی هندیجان فراهم شود

علی علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با وجود برخورداری از قابلیت‌های بالای تجاری، اقتصادی و اجتماعی در بسیاری از زمینه‌ها مغفول مانده و نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و ملی است.

وی افزود: ارتقای بخش‌های مختلف اجرایی این شهرستان جز با تأمین اعتبارات ویژه امکان‌پذیر نبوده زیرا اختصاص اعتبارات قطره‌چکانی دردی از مشکلات مردم و منطقه دوا نمی‌کند.

مدیر شهرک صنعتی هندیجان با اشاره به اینکه در سال 90 اعتبار 350 میلیون تومانی به این شهرک اختصاص یافت، گفت: نیمی از این اعتبار را در سال گذشته و مابقی آن را در سال جاری برای عمران و توسعه شهرک برای خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان و تعالی شهرستان هزینه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت توجه هر چه بیشتر به بخش‌های مختلف شهرستان می‌توان سرمایه‌گذاران بیشتری را به منطقه جذب و زمینه و بسترهای مؤثر اشتغالزایی را ایجاد کرد.

علیپور با اشاره به اینکه باید با درایت و مدیریت صحیح منابع، کارآفرینان را به این شهرک دعوت کنیم، اضافه کرد: از سرمایه‌گذاران شهری، استانی و کشوری دعوت می‌کنیم با ورود به این شهرستان و حمایت از بخش‌های مختلف آن، اشتغالزایی را گسترش داده و از هدر رفت منابع اقتصادی هندیجان جلوگیری کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی از سوی مسئولان برای رفع مشکلات این شهرک به‌ویژه در امور زیربنایی انجام شده اما این کار باید در آینده با جدیت هر چه تمام پیگیری شود.

مدیر شهرک صنعتی هندیجان ادامه داد: این شهرستان از محروم‌ترین و جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان بوده و مردم آن همواره با مشکلاتی نظیر بیکاری و کمبود امکانات رفاهی دست به گریبان هستند که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان مرتبط بتوان در آینده‌ای نزدیک در راستای رفع مشکلات منطقه گام برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول