اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گلستان میزبان جشنواره ملی منظومه آیات قرآن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: در آبان ماه امسال شاهد برگزاری جشنواره بزرگ ملی منظومه آیات قرآن در گلستان خواهیم بود.

گلستان میزبان جشنواره ملی منظومه آیات قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری صبح امروز در جمع مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی جوانان نیز در شهریورماه امسال به اجرا در می‎آید.

وی در خصوص اعتباراتی که در سال جاری به استان ابلاغ شده است بیان داشت: این اعتبارات در فصول مختلف فرهنگی در اختیار استان قرار گرفته که ما باید با یک اولویت‎بندی به سراغ برنامه‎ها رفته و سعی کنیم با توجه به نیازهای جامعه برنامه‎ریزی کرده و با استفاده از کمترین اعتبارات، بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه سه برنامه محوری در دستور کار این اداره‌ کل قرار دارد یادآور شد: بیشترین توجه ما به برنامه‎های تولیدی معطوف شده و تلاش داریم از اعتبارات استانی در حوزه تولید استفاده کنیم.

منتظری خاطر نشان کرد: تولید آثار هنری، آثار مکتوب، مجموعه نمایشی و موسیقی مذهبی در برنامه‎های تولیدی گنجانده شده است.

وی حمایت از نویسندگان، مؤلفان و ناشران استانی را در گام دوم تخصیص اعتبارات یاد کرد و متذکر شد: این بخش محدود به منابع استانی نمی‎شود بلکه بیشترین منابع را باید از اعتبارات ملی تامین کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارت را برای برنامه‎های جریان‎ساز و بزرگ فرهنگی در نظر گرفته‎ایم ابراز داشت: البته هنوز با حد آرمانی و ایده‎آل فاصله داریم ولی به دلیل اینکه در شرایط خاص به سر می‎بریم هنر ما باید این باشد که فرزند زمان خود باشیم و از فرصت‎های موجود به نحو شایسته استفاده کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول