اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

داوران هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پنج چهره ملی داوری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی را بر عهده دارند.

داوران هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی که ظهر امروز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: پنج چهره ملی داوری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: داوران این دوره از جشنواره از چهره‌های سرشناس استانی و کشوری هستند.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در معرفی قضاوت‌کنندگان این جشنواره یادآور شد: قاسم رأُفتی، لطیف کاظمی، داوود موذن، شهروز حبیبی و شاپور امانی داوری این جشنواره را به عهده دارند که جزء مداحان، ردیف شناسان و پیشکسوتان مذهبی این مرزو بوم هستند.

شرفی گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار این آثار برگزار می‌شود. 

این مسئول با اعلام اینکه علاقمندان تا 10 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اردبیل ارسال کنند، بیان داشت: پایگاه اطلاع رسانی به آدرس http://mdayeherazvi.blogfa.com/ ایجاد شده است تا علاقمندان بتوانند از آخرین اخبار مربوط به جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی اطلاع یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) می‌باشد که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه دایمی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) و مشارکت استانداری، شورای فرهنگ عمومی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل طی روزهای 29 الی 31 شهریور ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیر اجرایی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی نیز بیان داشت: با توجه به استقبال دوستداران اهل بیت و آقا علی بن موسی الرضا (ع)  مبنی بر شرکت در هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی مهلت ارسال آثار تا 10شهریور ماه 91 تمدید شد.

سعید نوریان تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

مسئول دبیر خانه دایمی جشنواره سراسری مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی با اعلام اینکه آیین افتتاحیه این جشنواره در 29 روز از شهریور ماه 91 در صحن متبرک امامزاده سید سلیمان (ع) فخر آباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: مراسم اختتامیه  نیز در سی و یکمین روز  آخرین ماه تابستان در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود .

نوریان در پایان با بیان اینکه علاقمندان جهت آگاهی از شرایط  دقیق جشنواره می‌توانند به آدرس http://ardebil.farhang.gov.ir مراجعه نمایند، اظهار داشت: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی: اردبیل - خیابان شهید مطهری - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی - دبیرخانه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی ارسال کنند.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول