اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مسابقات ورزشی جام رمضان

یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای در قالب مسابقات ورزشی جام رمضان با حضور 25 دستگاه اجرایی در زنجان برگزار می‌شود.

یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای در زنجان برگزار می‌شود

مسئول مسابقات جام رمضان یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امور ورزش استانداری و فرمانداری‌های تابعه در راستای رشد و گسترش ورزش و ایجاد نشاط در بین کارکنان مجموعه ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان طبق روال سال‌های قبل زمینه برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات را فراهم می‌کند.

محسن نیکخواه ادامه داد: در سال 91 شورای ورزش تصمیم گرفت که جام رمضان 91 را با عنوان یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای با حضور پر شور دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداری‌های تابعه و ستاد استانداری برگزار کند.

مسئول مسابقات جام رمضان یادواره شهید شهریاری و شهدای هسته‌ای زنجان افزود: امسال این رقابت‌ها با حضور 25 دستگاه اجرایی استان و تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جام چهار رشته ورزشی فعالیت دارند که فوتسال با شرکت 25 دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رشته تنیس روی میز این مسابقات در محل خانه پینگ‌پنگ و رقابت‌های رشته بدمینتون در محل آکادمی بدمینتون برگزار می‌شود.

نیکخواه با بیان اینکه رقابت‌های رشته بدمینتون و طناب‌کشی خانم‌ها در محل سالن ورزشی سید الشهدای استانداری برگزار می‌شود، افزود: پس انجام بازی‌های دوره‌ای در رشته فوتسال در نهایت سه تیم برنده و یک تیم به عنوان تیم اخلاق معرفی خواهند شد، که این روال برای سایر رشته‌‌های ورزش هم پایدار است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول