اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-9

نتایج مسابقات بدمینتون و تنیس المپیاد ورزشی دختران اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز دانشجویان دختر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی که در خراسان جنوبی در حال برگزاری است، اعلام شد.

نتایج مسابقات بدمینتون و تنیس المپیاد ورزشی دختران اعلام شد

رئیس دانشگاه بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اعلام نتایج مسابقات اظهار کرد: در بخش تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز، در گروه اول دانشگاه تهران مقام نخست و دانشگاه قم مقام دوم را کسب کردند.

محمدرضا میری افزود: در گروه دوم نیز دانشگاه مازندران رتبه نخست و دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه چهارم شد.

وی ادامه داد: در گروه سوم نیز دانشگاه باهنر کرمان موفق به کسب مقام نخست و دانشگاه علمی کاربردی اصفهان مقام دوم و در گروه چهارم دانشگاه کرمانشاه مقام اول و دانشگاه تبریز مقام دوم را کسب کردند.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: در بخش مسابقات بدمینتون نیز شیراز سه بر صفر بر سیستان و بلوچستان غلبه کرد، تیم دانشگاه ایلام با پیام نور تساوی کرد و تیم صنعتی امیرکبیر با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم علامه طباطبایی شد.

میری خاطرنشان کرد: همچنین تیم دانشگاه بجنورد با نتیجه سه بر صفر مغلوب کاشان شد، تیم شیراز دو بر صفر از سد تیم بیرجند گذشت، تیم فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی به ترتیب با نتیجه سه بر صفر مغلوب گیلان و تبریز شد.

وی افزود: پیکارهای پینگ‌پنگ با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با هم به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: مسابقات بدمینتون نیز با شرکت 16 تیم در سالن ورزشی شرکت گاز بیرجند برگزار شد.

میری تصریح کرد: یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر در 10 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، دو و میدانی، فوتسال، شنا، پینگ‌پنگ، بدمینتون، کاراته و تکواندو به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز نیز دانشجویان در رشته‌های بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، هندبال و والیبال با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول