اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی تاکید کرد

بهره‌گیری از سخنان مقام معظم رهبری در تولیدات قرآنی رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در ساخت و تولید برنامه‌های قرآنی رسانه‌ها باید از سخنان مقام معظم رهبری در این راستا بهره گرفته شود.

بهره‌گیری از سخنان مقام معظم رهبری در تولیدات قرآنی رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله عباس کعبی امروز در دیدار با مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در استان قم، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به حدیثی از امام نخست شیعیان در ‌ارتباط‌ با فتنه بر ضرورت توجه به مقاومت رسانه‌ای تاکید و اظهار کرد: در عرصه رسانه باید مقاومت رسانه‌ای در مقابل جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و جهاد رسانه‌ای مد‌نظر قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از چینش و گزینش برنامه‌های رسانه ملی بیان کرد: صدا و سیما با همه شبکه‌ها یک خط مقاومت را در برابر غول استکبار ایجاد کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه نگاه علما به رسانه ملی مثبت است تصریح کرد: با این وجود هنوز تا رسیدن به برنامه‌های ایده‌آل رسانه ملی فاصله بسیاری وجود دارد که باید با تلاش بیشتر این فاصله‌ها کم شود.

وی راه‌اندازی دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در قم را یک بشارت دانست و تصریح کرد: این رخداد مبارک برای مسئولان رسانه ملی یک فرصت مهم است که باید غنیمت شمرده شود.

کعبی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اشاره کرد و گفت: یکی از جلوه‌های فعالیت حوزه‌های علمیه حضور پر رنگ روحانیون در رسانه ملی است.

وی بر ضرورت بهره گرفتن از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تولید برنامه‌های این شبکه تاکید کرد و افزود: سلسله مباحث قرآنی توسط رهبر انقلاب مطرح شده که در قالب کتابی با نام طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به همت دفتر نشر فرهنگ اجتماعی تدوین شده است که می‌توان آن را با بیانات سال‌های اخیر ایشان تلفیق داد و به صورت مطلوب در تولید برنامه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول