اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی تاکید کرد

نقش بارز رسانه‌‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی انتقال خون

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان‌ رضوی گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی برای انتقال خون ایفا می‌کنند.

نقش بارز رسانه‌‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی انتقال خون

اسماعیل خیامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اهدای خون سالم، در واقع اهدای یک زندگی است و باید مردم را بیشتر با این سنت حسنه آشنا کنیم و برای نیل به این هدف، سازمان انتقال خون برنامه‌های فرهنگی متنوعی را طراحی کرده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌رضوی ادامه داد: در فرهنگ‌سازی خود، در درجه اول تلاش می‌کنیم تا مردم را نسبت به اهمیت این موضوع یعنی انتقال خون آشنا کنیم و سپس شرایط اهدای خون را نیز برای آنها تبیین می‌کنیم.

خیامی گفت: مهم‌ترین ابزارهایی که می‌توانند در زمینه فرهنگ‌سازی برای انتقال خون، ایفای نقش کنند، بی‌تردید رسانه‌ها هستند و در این میان رسانه‌های خراسان‌رضوی، تاکنون تعامل بسیار مناسبی با سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی داشته‌اند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، از سوی سازمان انتقال خون نیز برنامه‌هایی مانند توزیع کتاب و بروشور در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف تدارک دیده شده است و همچنین سایت سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی نیز همواره آماده دریافت نقطه‌نظرات و پیشنهادات مردم است.

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی آموزش چهره‌به‌چهره را یکی دیگر از راهکارهای این سازمان برای نهادینه‌سازی فرهنگ انتقال خون عنوان کرد و افزود: برای محقق شدن این امر تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های نهادهای مردمی مانند مساجد و محلات نیز استفاده کنیم.

خیامی بیان کرد: در زمینه جذب اعتبار برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی خود، مشکلاتی داریم که امیدواریم با حل شدن این موضوع، بتوانیم فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود را گسترش دهیم و از اهداکنندگان برتر نیز تقدیر کنیم.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در ایام ماه مبارک رمضان نیز یادآور شد: مراکز اهدای خون در این ایام مبارک، از ساعت 21 تا 1بامداد در خدمت اهداکنندگان خون هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول