اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

مساجد بهترین سنگر برای مبارزه با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: مساجد بهترین سنگر برای مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند و باید در راستای تقویت مساجد گام برداشت.

مساجد بهترین سنگر برای مبارزه با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور صبح امروز در بازدید از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان اظهار داشت: در این برهه از زمان که دشمنان اسلام و قرآن با صرف هزینه‌های میلیاردی، به واسطه جنگ نرم به تخریب باورهای دینی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوان پرداخته، فراهم کردن زیر ساخت‌های فرهنگی همانند تجهیز مساجد می‌تواند مقدمه و بستر مناسبی برای مبارزه با این جنگ ناجوانمردانه به وجود بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی دشمنی برای مبارزه رو در رو وجود ندارد بلکه آنچه می‌رسد امواجی است که نمی‌توان مقابل انتشار آن‌ها ایستاد.

وی در ادامه افزود: مساجد نقش محوری در توسعه فرهنگ دینی جامعه را دارند و سازمان تبلیغات اسلامی که مؤسس آن امام خمینی (ره) بوده و مقام عظمی ولایت نیز به آن عنایت ویژه ای داشته‌اند در این راستا گام برمی‌دارد.

علیپور خاطر نشان کرد: حفاظت از جایگاه مسجد با تلاش برای رونق بخشیدن به آنها محقق می‌شود و به این دلیل در تلاش هستیم مساجدی مانند این مسجد همیشه دارای رونق باشد و از نظر تجهیزات مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه شهر حسینیه است و با عنایت به استقبال خوب مردم منطقه در ساخت مسجد فوق‌الذکر، که تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال برای احداث این مسجد هزینه کرده‌اند، ما را بر آن داشت تا به صورت ویژه به این مسجد توجه کنیم.

گفتنی است از سوی اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک مبلغ 195 میلیون ریال از بدو احداث، تاکنون به مسجد امام حسن مجتبی (ع) اهداء شده است که مبلغ 25 میلیون ریال آن به منظور تکمیل بنا و 170 میلیون ریال جهت تجهیز مسجد، که این اعتبار با خرید مقدار 201 متر مربع فرش سجاده ای، تعداد چهار دستگاه کولر گازی اسپیلت، یک دستگاه پنکه عطر پاش و یک عدد ساعت دیجیتال طرح حرم امام رضا (ع) تصفیه حساب شده است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول