اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا:

طرح "از مسجد تا مدرسه" در مدارس بویین زهرا پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: طرح از مسجد تا مدرسه با جدیت در مدارس این شهرستان پیگیری می‌شود.

طرح "از مسجد تا مدرسه" در مدارس بویین زهرا پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مهدی زمانی صبح امروز در جلسه شواری اداری آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه طرح ارزشمند از مسجد تا مدرسه به جدیت در این شهرستان همچنان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: این طرح در واقع رویکردی تازه و نگاهی نو به مسئله تربیت و آموزش دینی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی کشور است که موجب تعالی و رشد همه‌جانبه در بین نوجوانان و دانش‌آموزان می‌شود.

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های متعدد قرآنی در طول سال تحصیلی از جمله برنامه‌های محوری معاونت پرورشی این اداره در راستای توسعه فرهنگی است، افزود: امروز باید در مدارس با تلاش و پشتکار ویژه به‌دنبال تحقق اصول و ارزش‌های جاودانه انقلاب اسلامی بود و دانش‌آموزان را هر‌چه بیشتر به این سمت سوق داد.

زمانی با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار خوبی در زمینه اعزام دانش‌آموزان به مسابقات و المپیاد‌های فرهنگی و هنری دارد، عنوان کرد: در طول سال تحصیلی گذشته تعداد قابل‌ توجهی از دانش‌آموزان و نوجوانان بویین زهرایی موفق شدند جواز حضور در جشنواره‌های فرهنگی کشور را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه در رشته‌های مقاله‌نویسی و شعر دانش‌آموزی، شهرستان بویین زهرا تا‌کنون چندین مقام استانی و کشوری را کسب کرده‌ است، ابراز کرد: همچنین با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در طول سال تحصیلی گذشته انجام گرفت چندین دوره کلاس‌های ویژه مقاله‌نویسی و شعر‌خوانی در مکان مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه این شهرستان برگزار شد که بسیار نیز مورد رضایت و استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

زمانی بیان کرد: در سال تحصیلی 92-91 نیز قصد داریم تا با گسترش مدارس قرآنی در این شهرستان زمینه را برای پرورش استعداد‌ها و خلاقیت‌های مذهبی و فرهنگی دانش‌آموزان مهیا کنیم.

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا‌کنون تعداد زیادی از انوع کتب و بسته‌های فرهنگی و هنری در بین دانش‌آموزان بویین زهرایی تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: در ایام تابستان نیز دوره‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و جوانان این شهرستان در رشته‌های مختلف معرفتی و تربیتی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول