اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد فاروج:

آورده همه مددجویان متقاضی مسکن مهر فاروج پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج گفت: آورده همه مددجویان متقاضی مسکن مهر این شهرستان از محل اعتبارات کمیته امداد پرداخت شد.

آورده همه مددجویان متقاضی مسکن مهر فاروج پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، غلامحسن خوشقامت با بیان اینکه یکی از شرایط دریافت مسکن مهر آورده متقاضی است، اظهار کرد: این نهاد برای تسهیل در خانه‌دار شدن مددجویان شهری اقدام به پرداخت آورده اولیه متقاضیان نمود.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه با موافقت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی به اجرا رسیده است، افزود: این اقدام در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی مددجویان و تسهیل در خانه دار شدن آن‌ها صورت گرفته است.

خوشقامت با اشاره به تعداد افراد متقاضی این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از 55 نفر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد  متقاضی مسکن مهر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج میزان اعتبار هزینه شده در این امر را بیش از 27 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی هزینه تمام شده هر واحد مسکن مهر این شهرستان را 262 میلیون و 500 هزار ریال برشمرد و افزود: از این مبلغ 200 میلیون ریال در قالب وام به متقاضی ارائه می‌شود و تأمین بقیه این مبلغ برای مددجویان نیز به کمیته امداد واگذار شده است.

خوشقامت با بیان اینکه ساخت مسکن مهر برای نخستین بار در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: به دلیل جمعیت پایین این شهرستان متقاضی پشت نوبت برای ساخت مسکن مهر وجود ندارد.

انتهای پیام/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول