اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی سازمان بهزستی قزوین:

منابع مالی سازمان بهزیستی قزوین محدود است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: منابع مالی سازمان بهزیستی استان قزوین محدود است اما کمک‌های مردمی به این سازمان قوت قلبی برای رسیدن به هدف اصلی است.

منابع مالی سازمان بهزیستی قزوین محدود است

رسول سیدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به منابع مالی محدود سازمان بهزیستی استان قزوین خاطر‌نشان کرد: منابع مالی سازمان بهزیستی این استان بسیار محدود است و اگر کمک‌های مردمی به سازمان بهزیستی استان قزوین نباشد این سازمان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه هدف خود باشد.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین افزود: برخلاف تصور مردم سازمان بهزیستی یک سازمان صرفا خدماتی نیست و با داشتن سه معاونت تخصصی یک سازمان خدماتی و تخصصی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بهزیستی استان قزوین 50 هزار نفر عضو در جامعه هدف خود دارد که شش هزار نفر از آن‌ها به طور متمرکز و ماهیانه مستمری می‌گیرند.

سیدی‌فر هدف اصلی سازمان بهزیستی را محرومیت‌زدایی در جامعه دانست و افزود: هدف اصلی سازمان بهزیستی  محرومیت‌زدایی از جامعه هدف خود است و این مسئله با دادن خدمات تخصصی به جامعه هدف تحقق می‌یابد.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین  با اشاره به خدمات این سازمان تصریح کرد: سازمان بهزیستی سه حوزه تخصصی توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارد که هر کدام ازاین حوزه‌ها به طور متوسط 50 نوع خدمات مختلف را به جامعه‌ی هدف خود ارائه می‌دهند.

سازمان بهزیستی تنها متعلق به جامعه هدف خود نیست

سیدی‌فر سازمان بهزیستی را متعلق به تمام جامعه دانست و عنوان کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین با آموزش‌های مختلف سعی در پیشگیری معلولیت دارد و برای تحقق این مسئله به هزینه‌ی این سازمان آزمایش ژنتیک صورت می‌گیرد تا از به وجود آمدن یک فرزند معلول جلوگیری شود.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی، توسعه‌مدار، دانش‌مدار، توسعه‌یافته و پرسشگر است و این سازمان اقدامات مختلف از جمله نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست، سازماندهی متکدیان، سازماندهی کودکان خیابانی و چندین اقدام دیگر را نیز انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول