اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار استان قزوین:

هدف از خوشه‌بندی صنایع اشتغالزایی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار استان قزوین گفت: هدف از خوشه‌بندی صنایع اشتغال و افزایش ثروت و بهره‌وری است

هدف از خوشه‌بندی صنایع اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه‌ کارگروه امور اقتصادی استان قزوین با حضور مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استاندار استان قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیر عامل شرکت‌های صنعتی استان قزوین و حسن مبارکی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از رسانه‌های گروهی در سالن باغستان سازمان جهاد کشاورزی شهر قزوین برگزار شد.

مجید نادری در این جلسه اظهار کرد: تعداد خوشه‌هایی که در استان قزوین مصوب شدند با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان شکل گرفتند.

وی ادامه داد: خوشه‌بندی صنایع از این جهت در اولویت است که شکل‌گیری آن‌ها افزایش ثروت و اشتغال و بهره‌وری بیشتر را به دنبال دارد.

نادری تصریح کرد: بیش از 200 واحد شرکت بسته‌بندی به صورت عام در استان قزوین داریم اما بهره‌وری و ایجاد ثروتی که در آن‌ها داریم، اندک است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار استان قزوین اذعان کرد: باید از ظرفیت‌ها و سیاست‌های کلی نظام در برنامه چهارم و پنجم و نیز از مصوبات شورای برنامه‌ریزی توسعه‌ استان قزوین استفاده کنیم تا بتوانیم به یک خوشه موفق با همین ساز و کار و نیروی انسانی که در استان قزوین وجود دارد، برسیم.

نادری در خاتمه گفت: قصد نداریم هیچ واحدی را تعطیل کنیم بلکه هدف اصلی سازماندهی این واحدها است تا بتوانیم به نتیجه‌ مطلوبی در استان قزوین برسیم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول