اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد

حضور 600 میهمان در جشنواره دانشجوان دانشگاه‌های علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان کرمان پذیرای 600 میهمان است.

حضور 600 میهمان در جشنواره دانشجوان دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اسدی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: کرمان بعد از استان‌های اصفهان، مشهد و گلستان در روزهای چهارم تا ششم شهریور ماه سال جاری میزبان چهارمین دوره جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

وی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد: دوره قبل جشنواره 7 هزار اثر به دبیرخانه دانشگاهی ارسال شد که این آمار در سال جاری به 18 هزار اثر رسیده است.

اسدی‌پور ابراز داشت: همچنین سال قبل 30 اثر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در این جشنواره شرکت داشت که این دوره به 900 اثر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: 450 دانشجو، 50 مدیر دانشجویی و 100 نفر از معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور میهمان چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان کرمان هستند.

اسدی‌پور با اشاره به اینکه حضور 600 میهمان فرصت مناسبی اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های متعدد استان کرمان است، بیان داشت: برنامه‌های ویژه‌ای از جمله گردشگری، محافل ادبی و قرآنی، نشست‌های نقد و بررسی آثار و جُنگ‌های شبانه به عنوان برنامه‌های جنبی جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آثار برگزیده به منظور استفاده عموم در نمایشگاهی واقع در سالن 9 دی‌ محل پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

اسدی‌پور اظهار داشت: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در نمایشگاهی آثار برتر مجموعه خود را برای بازدید عموم و اطلاع‌رسانی بیشتر از فعالیت‌های خود به نمایش می‌گذارند. 

وی محل برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره را مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ماهان عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم که این آیین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شود.

اسدی‌پور با اشاره به فعالیت‌ 100 نفر از عوامل اجرایی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در برگزاری این جشنواره ابراز داشت: همچنین در نظر گرفته شده تا کتاب ارزشمندی از آثار برتر جشنواره تهیه شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

به گزارش فارس، چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور چهارم تا ششم شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول