اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

قیمت مرغ در نور به 5500 تومان رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: مرغ در شهرستان نور با کاهش مناسب با قیمت 5 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ در نور به 5500 تومان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس ازشهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع کارگزاران نظام اظهار داشت: مشکلات غرب هر روز گسترده‌تر می‌شود و با چالش شدیدی روبه‌رو است.

وی ابراز داشت: تحریم‌ها علیه کشور ما نه تنها مشکل خاصی برای مسئولان ما به وجود نمی‌آورد بلکه آنان را مجاب کرد تا به‌دنبال نیازهای اساسی جامعه و مردم بروند و این امر کشور را به خودکفایی رسانده و توفیق‌های خوبی در رفع مشکلات مردم حاصل شود.

فرماندار نور به بحث پزشک خانواده هم اشاره داشت و افزود: این طرح با حضور وزیر بهداشت در استان اجرایی شده و ممکن است در آغاز کار با چالش‌هایی هم مواجه شویم که برای رفع این چالش‌ها نیاز به همکاری دستگاه‌ها، خانواده‌ها، پزشکان و اطلاع‌رسانی مناسب از سوی رسانه‌ها دارد.

مشایخی در ادامه به مشکلات کشاورزان پرداخت و گفت: علاوه بر مشکلات مبتلا به کشاورزان از جمله هزینه تولید و ورود برنج خارجی و ... بارش ناهنگام باران در زمان خوشه‌دهی شالی به کشاورزان خسارات زیادی وارد کرد که لازم است تدابیر خاصی برای جبران خسارات آنان اندیشیده شود.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در کشور از اقدام به‌موقع دولت و اداره صنعت، معدن و تجارت در توزیع مرغ یارانه‌ای تقدیر کرد و افزود در همین راستا اداره صنعت، معدن و تجارت نور بیش از 120 تن مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در سطح شهرستان توزیع و هم‌اکنون نیز قیمت مرغ با کاهش مناسب با قیمت 5 هزار و 500 تومان بفروش می‌رسد.

نماینده عالی دولت در نور پایان شهریور ماه را آخرین مهلت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمامی که اعتبارات آنها تامین شده اعلام کرد و از دستگاه‌ها خواست با سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های در دست اجرا، گزارش‌های کار را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار نور با بیان اینکه روزهای سه شنبه روز ملاقات عمومی برای مدیران دستگاه‌ها تعیین شده است، تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های شهرستان باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در این روز حتما در محل کار حضور داشته و پاسخگوی مراجعان باشند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی به منظور حضور نوبه‌ای تعدادی از مدیران در روزهای سه شنبه در محل فرمانداری برای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در همین مکان خبر داد.

مشایخی در پایان از بانک‌ها خواست تا در پرداخت تسهیلاتی که از منابع دولتی و دستگاه‌های استانی در اختیارشان قرار می‌گیرد مساعدت کنند.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول