اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکمی از سوی فرهاد دانشجو

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی طبس منصوب شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد طبس طی حکمی از سوی فرهاد دانشجو منصوب شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی طبس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «محمد ناظمی» را به عنون رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ضمن یاری گرفتن از نیروهای متعهد و متخصص، در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به بیان سوابق شغلی خود پرداخت و اظهار داشت: از سال 1380 که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس مشغول به‌کار شده‌ام در سمت‌های معاونت اداری ـ مالی، معاونت آموزشی - دانشجویی و معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس و همچنین مدیر گروه رشته‌های زمین‌شناسی، نفت و معدن این واحد دانشگاهی انجام وظیفه کرده‌ام.

محمد ناظمی ادامه داد: علاوه بر این از حدود 1.5 ماه گذشته به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کابل در کشور افغانستان مشغول فعالیت شده‌ام.

وی که متولد سال 1352 و اهل و ساکن طبس است، درباره مدرک تحصیلی خود نیز گفت: هم‌اکنون در حال دفاع از پایان‌نامه دوره دکتری خود در رشته زمین‌شناسی گرایش تکتونیک از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

پیش از این سیدحمید شهابی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس بود.

علاوه بر این طی احکام جداگانه‌ای از سوی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، 10 نفر از مدیران و رؤسای واحدهای دانشگاهی در سمت‌های خود ابقا شدند و یک رئیس دیگر نیز تغییر کرد.

بر این اساس صدرالدین متولی رئیس واحد نور، حسین باقری رئیس واحد نکا، محمدعلی رضایی رئیس واحد ترکمن، فرشته شاه‌محمدی مؤمنی مدیرکل هماهنگی، نظارت، سنجش و ارزیابی رشته‌های علوم پزشکی، اکبر مقصودی رئیس مرکز آموزش آباده طشک، شهرام قنبری رئیس واحد لنگرود، تقی لطیفی شیردار رئیس مرکز شیرگاه، علیرضا اقدامی معافی دبیر منطقه 17، غلامحسین واعظی رئیس واحد سمنان و اسماعیل علی‌بیگی رئیس واحد گنبدکاووس در سمت‌های خود ابقا شدند.

یوسف موسائی نیز به عنوان عضو کمیته انتصابات منطقه 13 منصوب شد.

همچنین با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، احسان کامرانی به عنوان رئیس منطقه 15 و ملک سلیمانی به عنوان رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول