اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد

پیگیری تأسیس رشته‌های جدید و دوره دکترا در دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: علاوه بر رشته‌های تصویب شده پرونده رشته‌های دیگری به شورای گسترش وزارت علوم ارسال شده و به زودی شاهد تأسیس رشته‌هایی به ویژه در مقطع دکترای این دانشگاه هستیم.

پیگیری تأسیس رشته‌های جدید و دوره دکترا در دانشگاه آزاد جیرفت

روح‌الله افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تأسیس رشته‌های جدید و دوره دکترا در دستور کار حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه قرار دارد.

وی افزود: این واحد دانشگاهی با درجه بسیار بزرگ در سطح منطقه هفت، رتبه سوم و در استان رتبه دوم را از لحاظ  دفتر تشکیلات و روش‌ها به خود اختصاص داده است.

افضلی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت دارای هشتاد رشته در مقاطع مختلف تحصیلی است که از این تعداد 15 رشته آن مربوط به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد است.

وی ظرفیت‌های این دانشگاه را در زمینه جذب دانشجو خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: وجود آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز، گلخانه آموزشی تحقیقاتی و مزارع آموزشی امکان فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی را برای استادان و دانشجویان این واحد فراهم کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: وجود چهار مجله با رتبه علمی پژوهشی و یک مجله علمی تخصصی و چندین نشریه علمی دانشجویی در گروه‌های مختلف، این واحد دانشگاهی را به عنوان یکی از قطب‌های تولید علم در منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به توسعه امور آموزشی این دانشگاه اذعان داشت: دغدغه اصلی این حوزه تصویب رشته‌های جدید و جذب دانشجو بوده و در همین راستا پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته به تصویب رسیده است.

افضلی خاطر نشان کرد: علاوه بر رشته‌های تصویب شده در این دانشگاه رشته‌های دیگری در دست اقدام است که پرونده آن‌ها به شورای گسترش وزارت علوم ارسال شده و به زودی شاهد تأسیس رشته‌های دیگری به ویژه در مقطع دکترا هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه ارتقای کیفیت آموزش جلسه‌های متعدد با اعضای هیئت علمی برگزار شده و از نظرات آنها در این زمینه استفاده شده است که در همین راستا کلاس‌های دانشکده تحصیلات تکمیلی به وسایل کمک آموزشی جدید مجهز شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول