اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته

تصادف موتورسواران در قم 314 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در هفته گذشته 253 حادثه بر اثر تصادف موتور رخ داد که در این حوادث 314 نفر مجروح شدند.

تصادف موتورسواران در قم 314 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین عملکرد یک هفته پر از حادثه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته اورژانس قم به 7 هزار و 948 تماس مردم پاسخ گفت.

وی افزود: در طول مدت یک هفته گذشته 891 ماموریت و اعزام آمبولانس به محل حادثه انجام شد که از این تعداد 510 مورد به مشکلات قلبی،‌ تنفسی، سقوط و... اختصاص داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: 381 مورد از حوادث رخ داده در این مدت مربوط به تصادفات بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این تصادفات 464 نفر مجروح شدند که 170 نفر از آنان سرپایی و 294 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در مراکز درمانی بستری شدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

فراهانی با بیان اینکه موتورسواران سهم عمده‌ای در حوادث و تصادفات یک هفته گذشته داشتند تصریح کرد: در این مدت 253 مورد از تصادفات مربوط به موتورسواران بود که 314 نفر بر اثر این حوادث مجروح شدند.

وی اذعان کرد: 176 نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات موتور به دلیل جراحات وارده در مرکز درمانی بستری شده و 138 نفر نیز به صورت سرپایی معالجه شدند، همچنین دو نفر نیز بر اثر جراحات وارده جان باختند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: در یکی از این حوادث بر اثر جراحات وارده ناشی از برخورد موتورسیکلت با کامیون راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول