اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

نخستین آموزشگاه موتورسیکلت لرستان در دورود افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان و جمعی از مسئولان نخستین آموزشگاه موتورسیکلت لرستان در شهرستان دورود افتتاح شد.

نخستین آموزشگاه موتورسیکلت لرستان در دورود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین آموزشگاه موتورسیکلت لرستان در دورود، گفت: برای راه‌اندازی این مرکز آموزشی با اشتغال‌زایی 12 نفر 500 میلیون ریال هزینه شده است.

پرویز حسینی اظهار داشت: با راه‌اندازی این آموزشگاه شهرستان دورود در آینده نزدیک به عنوان پایلوت آموزش و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت استان لرستان معرفی می‌شود.

وی افزود: متاسفانه 35 درصد فوتی‌ها در سوانح رانندگی لرستان راکبان موتورسیکلت هستند، به همین دلیل آموزش می‌تواند در کاهش این سوانح نقش مهمی داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان گفت: علاوه بر این 60 درصد مجروحان تصادفات درون شهری را نیز سرنشینان موتورسیکلت شامل می‌شوند.

حسینی راه‌اندازی آموزشگاه‌های ویژه موتورسیکلت در استان لرستان را در آموزش صحیح قوانین به راکبان موتورسیکلت و کاهش تلفات و سوانح رانندگی موثر دانست و اظهار داشت: با آموزش صحیح می‌توان شاهد کاهش درصد تصادفات در تمام زمینه‌ها به خصوص موتورسیکلت باشیم.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول